וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרולינג סטונס הקליטו אלבום עם חברי הביטלס שעדיין בחיים"

עודכן לאחרונה: 22.2.2023 / 11:38

לפי דיווח באתר "וראייטי", מקרטני כבר הקליט כמה קטעי נגינת בס באלבום שאותו מפיק זוכה הגראמי אנדרו ואט - ואילו מתופף הביטלס רינגו סטאר צפוי לנגן אף הוא

רינגו סטאר פול מקרטני. AP
מרגש. מקרטני וסטאר/AP

הרולינג סטונס עובדים על אלבום חדש שצפויים להשתתף בו גם שני חברי הביטלס שעדיין חיים, פול מקרטני ורינגו סטאר. לפי דיווח באתר "וראייטי", מקרטני כבר הקליט כמה קטעי נגינת בס באלבום שאותו מפיק זוכה הגראמי אנדרו ואט - ואילו מתופף הביטלס רינגו סטאר צפוי לנגן אף הוא. מספר מקורות מסרו לאתר כי ההקלטות התבצעו בלוס אנג'לס לפני מספר שבועות והפקת האלבום מתקרבת לשלבי סיום.

מקרטני עבד עם אנדרו ואט בעבר. בריאיון בשנת 2021 סיפר: "התכוונתי להכין לעצמי כוס תה וכמובן שמצאנו את עצמנו מפיקים שיר". כשענה לפי מספר חודשים על שאלות מעריצים, נשאל מקרטני למה הוא הכי מצפה בשנת 2023. בתגובה השיב: "הקלטתי עם כמה אנשים לאחרונה, ואני מצפה לעשות את זה יותר. התחלתי גם לעבוד עם המפיק אנדרו ואט, והוא מעניין מאוד. היה לנו כיף. מעבר לכך אין לי תכניות גדולות כרגע".

האלבום האחרון של הסטונס שכלל חומרים מקוריים יצא בשנת 2005. מאז יצא אלבום שכלל קאברים של שירי בלוז. בשנת 2021 הלך לעולמו מתופף הלהקה צ'רלי ווטס בגיל 80.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully