וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי בללי, פסטיבל אישה ובלט הנובר: 5 המלצות לסוף פברואר

עודכן לאחרונה: 23.2.2023 / 8:03

אבי בללי במופע בכורה לאלבומו החדש, פסטיבל אישה בתיאטרון חולון - ועוד המלצות תרבותיות ששווה לשים אליהן לב השבוע

המאהב

בלט הנובר מגיע מגרמניה ויציג את הבלט "המאהב", יצירתו של הכוריאוגרף הנודע וזוכה הפרסים מרקו גקה - וזאת במסגרת עונת המחול בבית האופרה בתל אביב. מדובר בעיבוד חופשי לספרה המופתי של הסופרת הצרפתייה מרגריט דיראס.

מתי? 2-3-4 במרץ

איפה? בית האופרה, תל אביב

אבי בללי

אבי בללי, מייסד להקת "נקמת הטרקטור" ואחד מהיוצרים המרתקים בישראל, מעלה מופע בכורה לרגל יציאת אלבומו האישי "המהגר". שיר הנושא "המהגר" הוגדר על ידינו ממש לא מזמן כ"יצירת מופת קורעת לב". במופע הבכורה בללי יבצע שירים מאלבום הסולו לצד שירים אהובים של נקמת הטרקטור בעיבודים מיוחדים, ופנינים מיצירותיו הבולטות למחול ולקולנוע. במופע יארח את גבע אלון ואת הוויולנית גליה חי, חברת נקמת הטרקטור.

מתי? 2 במרץ

איפה? היכל התרבות, אולם צוקר

פסטיבל אשה

"פסטיבל אשה בתיאטרון חולון" נוסד לפני קרוב לשלושה עשורים ומאז הפך לאירוע תרבותי מרכזי לציון יום האישה הבינלאומי. הפסטיבל יכלול מופעים רבים של נשים, על נשים ובהשראתן. בין השאר תעלה גילה אלמגור מופע בשם "הכל אודות גילה" בהשתתפות: גילה אלמגור אגמון, מיקי קם, אסתר רדא, דאנה איבגי, אפרת בן צור, ציפורלה, טל קלאי ויהורם גאון; "יוצאת מן הכלל" - נבחרת של קומיקאיות במופע בידור מפתיע וחד פעמי בהשתתפות חנה לסלאו, יעל לבנטל, לירית בלבן, גיה באר גורביץ, הדר לוי; מופע לזכרה של דפנה אילת עם חוה אלברשטיין, רז שמואלי, קרני פוסטל, רות רסיוק, ורד פיקר, ערן וייץ ונתן סלור; מופע משירי אהובה עוזרי ועוד ועוד.

מתי? 1-4 במרץ

איפה? תיאטרון חולון

מיקי גבריאלוב זוכר את אריק איינשטיין

אחד המוזיקאים החשובים והגדולים בישראל במופע עם שירים שכתב לעצמו ובעיקר לחברו הטוב אריק איינשטיין, ביניהם קלאסיקות על-זמניות כמו "אני ואתה", "עוף גוזל", "תוכי יוסי" ועוד ועוד. אסור להחמיץ.

מתי? 24 בפברואר

איפה? זאפה הרצליה

הו בי די בם בם

את תוכניתו השלישית לעונה מקדיש האנסמבל הקולי הישראלי לשיריו של מתי כספי, שהם קלאסיקה ישראלית, עשירה, מגוונת שעומדת היטב במבחן הזמן.

מתי? 2-3-4- במרץ

איפה? המשכן למוזיקה ואמנות רעננה (2.3), מוזיאון תל אביב לאמנות (3.3), אולם רפפורט חיפה (4.3)

  • עוד באותו נושא:
  • אבי בללי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully