וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתים לשמוע אותך!": קמפיין חדש קורא לזמרים להפסיק לשתוק לנוכח המהפכה

עודכן לאחרונה: 23.2.2023 / 9:56

במרכז הקמפיין עומדים כמה מהזמרים הבולטים בארץ, ביניהם חנן בן ארי, שלמה ארצי, שלום חנוך, דודו טסה, שרית חדד, קרן פלס, משה פרץ ונינט טייב. הקמפיין פונה לכל אחד מהזמרים בשמם ומבקש: "ישראל מתה לשמוע אותך"

נינט בביצוע מרגש לצביקה פיק/קשת 12

קמפיין רשת חדש קורא לזמרים המובילים בישראל להפסיק לשתוק לנוכח המהפכה המשפטית ולהתחיל להשמיע את קולם. במרכז הקמפיין, שנחשף אמש על ידי ערן סוויסה, עומדים כמה מהזמרים הבולטים בארץ, ביניהם חנן בן ארי, שלמה ארצי, שלום חנוך, דודו טסה, שרית חדד, קרן פלס, משה פרץ ונינט טייב. הקמפיין פונה לכל אחד מהזמרים בשמם ומבקש: "ישראל מתה לשמוע אותך!".

לצד כל תמונה הוצמד ציטוט מאחד השירים של אותו זמר אשר קשור באופן כלשהו למצב של המדינה. כך לדוגמא הציטוט לצד תמונה של נינט הוא "ים של דמעות בשתי עיניי", הציטוט שצמוד לתמונתה של קרן פלס הוא "כשירד מבול על הרחוב", הציטוט ליד תמונתו של שלום חנוך הוא "הבורסה נפלה, אנשים קופצים מהגג" וכך הלאה.

נינט קמפיין רשת. צילום מסך, צילום מסך
הקמפיין/צילום מסך, צילום מסך

לפני כחודש חתמו מאות אמני ישראל על גילוי דעת למען תאגיד השידור הציבורי וקראו להצטרף למאבק למען שמירה על הדמוקרטיה. במכתב תחת הכותרת "מוזיקאים למען דמוקרטיה", טענו המוזיקאים כי "לא במקרה מי שמנסה לחולל הפיכה משטרית ולרוקן את הדמוקרטיה מתוכן בחר לו את חיסול השידור הציבורי כאחת ממטרותיו הראשונות". החותמים הבהירו כי רבים מהם מתכוונים להגיע להפגנה הקרובה במוצאי שבת בתל אביב.

על העצומהחתמו עשרות מוזיקאים ואמנים, ביניהם דמויות בכירות כמו שלום חנוך, שלמה ארצי, נינט טייב, אהוד בנאי, יהודה פוליקר, ירדנה ארזי, מרגלית צנעני, נגה ארז, ארקדי דוכין, אלי לוזון, ברי סחרוף, ריטה, רביד פלוטניק, יהודית רביץ, דני סנדרסון, יזהר אשדות, אבי אוחיון, אביב גפן, יהונתן גפן, גלי עטרי, נורית גלרון, רוני דלומי, קרולינה, דני בסן, דנה ברגר, שלומי שבן, דויד ברוזה, אפרת גוש, מיקי גבריאלוב, אתניקס, קרן פלס, אלון אולארצ'יק, סי היימן, מאור כהן, אחינועם ניני, יהלי סובול, דן תורן, יוני רכטר, ג'ימבו ג'יי, מירי מסיקה, פיטר רוט, דורון טלמון, מיקה קרני, יובל סמו, יהודה עדר, יאיר ניצני, מוקי והרכבים כמו הדג נחש, מוניקה סקס ואתניקס. המוזיקאי ספי אפרתי הוא יוזם המכתב ומכנס האמנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שלום חנוך שלמה ארצי. יח"צ,
שלמה ארצי ושלום חנוך/יח"צ

בגילוי הדעת נכתב: "אנחנו, 'מוזיקאים למען דמוקרטיה', עומדים ביחד ומביעים תמיכה בעובדי תאגיד השידור הציבורי. באנו להגיד 'עד כאן!'. תקשורת חופשית ושידור ציבורי הם מאבני היסוד של הדמוקרטיה, ולא במקרה מי שמנסה לחולל הפיכה משטרית ולרוקן את הדמוקרטיה הישראלית מתוכן בחר לו את חיסול השידור הציבורי כאחת ממטרותיו הראשונות".

"תאגיד השידור הציבורי הוא מהדברים הטובים והחשובים שקרו בתרבות הישראלית בעשור האחרון. הוא מביא מגוון של קולות, סיפורים, ניגונים ושירים, מכל קצווי ורבדי החברה הישראלית. יש חשיבות עצומה להמשך עבודתו המבורכת. סגירת התאגיד היא השתקה של אלפי קולות שלעולם לא ימצאו את מקומם בגופי השידור המסחריים, קולות שיוצרים את המורכבות והיופי האמיתי של החברה הישראלית. נפעל ביחד עם חברינו בתאגיד עד לביטול התכנית הזו", הוסיפו. במוצ"ש הקרוב נגיע, רבים מאיתנו, להפגנת הענק ברחוב קפלן בתל אביב, ויחד עם כלל אזרחי ישראל כדי לשמור על הדמוקרטיה היקרה ללב כולנו".

  • עוד באותו נושא:
  • נינט טייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully