וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הדחת רון שחר: יהודה לוי ינחה את "המירוץ למיליון" בקשת 12

עודכן לאחרונה: 12.3.2023 / 14:24

השחקן יהודה לוי ינחה את העונה החדשה של "המירוץ למיליון" שתצא בקרוב לצילומים ותשודר בהמשך בקשת 12. לפני כשבועיים כתב רון שחר כי נפגע מאוד מההחלטה שלא ימשיך להנחות את תכנית הריאליטי

יהודה לוי/מערכת וואלה

השחקן יהודה לוי יגיש את העונה החדשה של "המירוץ למיליון", שתהיה גם הראשונה מאז שהיא עוברת מרשת 13 לקשת 12. בפוסט שהעלה לאינסטגרם כתב יהודה לוי "העולם מחכה לנו" וצירף תמונה של הלוגו של המרוץ למיליון. התוכנית תצא לצילומים ברחבי העולם בקרוב ותשודר בהמשך בקשת.

לפני כשלושה שבועות אישר השחקן והמגיש רון שחר שלא ינחה את העונה התשיעית של תכנית הריאליטי "המירוץ למיליון". לאחר שרז מאירמן הגיש את העונה הראשונה, שחר הגיש את התכנית מהעונה השנייה ועד השמינית והאחרונה.

יהודה לוי. עודד קרני,
יהודה לוי/עודד קרני

שחר שיתף בסטורי ברגשותיו מהוצאתו מהתכנית. "אהובים, הבהרה קטנה", כתב. "לי ברור שלא נמשיך להנחות את המירוץ שעבר לקשת. שיחה מהמפיק, הודעה מוקלטת מהסוכנת. זה כואב מאוד, זה פוגע מאוד אבל זה מה שקשת רוצים ואין מה לעשות. לפעמים החיים גורמים לך להמציא את עצמך מחדש וזה מה שאעשה. תודה על התמיכה והאהבה. זה אף פעם לא מובן מאליו. אוהב", וחתם את דבריו בציטוט מהשיר "נגד הרוח" של שלום חנוך: "תמיד הכי חשוך לפני עלות השחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully