וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרדית' גריי (אלן פומפאו) עזבה את "האנטומיה של גריי": צפו ברגעי הפרידה

24.2.2023 / 13:01

השחקנית אלן פומפאו, שגילמה את דמותה של מרדית' גריי במשך 19 עונות של "האנטומיה של גריי", נפרדה מהסדרה בפרק ששודר אתמול בארצות הברית ויעלה גם ביס ביום ראשון הקרוב. צפו בפרידה ממנה

"האנטומיה של גריי" - אלן פומפאו נפרדת/באדיבות yes ו- STINGTV

כמעט 18 שנים אחרי שהחלה "האנטומיה של גריי", ואחרי 407 פרקים שבמהלכם כבר עזבו המוני כוכבים, עכשיו מגיע גם תורה של הגיבורה הראשית, זו ששמה מופיע בשם הסדרה - מרדית' גריי, בגילומה של אלן פומפאו. בפרק ששודר אתמול (חמישי) בארצות הברית - ויעלה גם ביום ראשון ביס ויאודי ובסטינג טיוי וישודר למחרת ביס טיוי דרמה - נפרדה מרדית' מעמיתיה לבית החולים "גריי סלואן ממוריאל".

בפרק, שנקרא "I'll Follow The Sun" על שם שירם של הביטלס, חבריה של ד"ר גריי מתכננים לעשות לה הפתעה לרגל פרידתה. מי שלא מרוצה מהחלטתה לעזוב הוא ד"ר ניק מארש שמתעמת איתה לגבי מערכת היחסים שלהם. צפו למעלה ברגעי הפרידה.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

השחקנית אלן פופמאו על סט הסדרה האנטומיה של גריי. GettyImages
בעקבות השמש. אלן פומפאו/GettyImages

בנובמבר האחרון פרסמה פומפאו באינסטגרם פוסט פרידה מדמותה. "אני אסירת תודה על האהבה והתמיכה שהענקתם לי, למרדית' גריי ולתכנית במשך 19 עונות", כתבה. "שום דבר מזה לא היה אפשרי בלי המעריצים הכי טובים בעולם. כולכם הייתם חלק מהמסע שלי לכל כך מהנה. אני אוהבת אתכם בטירוף ומעריכה אתכם מאוד. זו לא הפעם הראשונה על רכבת הרים. תמיד יודעים שההצגה חייבת להימשך ואני בטוח אחזור לבקר. אוהבת מאוד".

פומפאו צפויה להופיע בפרק סיום העונה הנוכחית, ה-19 במספר, ואם תחודש לעונה נוספת - מה שסביר מאוד לנוכח הצלחתה המתמשכת - הדלת תישאר פתוחה לחזרתה של השחקנית. בינתיים היא גם תמשיך לשמש כמפיקת הסדרה וכמספרת הראשית של הסיפור. "לשם הפרוטוקול, זה לא באמת הסוף שלי", הבהירה פומפאו למגזין הבידור 'אנטרטיינמנט וויקלי'. "זה קצת תכסיס שהם משחקים על אנשים. זה הפרק האחרון שלי לזמן מה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully