וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נורוז, עדן דרסו ועטר מיינר: אלו האמנים שיחממו את טראוויס סקוט בישראל

עודכן לאחרונה: 26.2.2023 / 10:47

בנוסף לדי-ג'יי CHASE B שמגיע עם טראוויס סקוט לכל מופע בעולם, יגיעו חמישה אמנים ישראלים שיחממו את הראפר: עטר מיינר, נורוז, עדן דרסו, אורי שוחט ודי-ג'יי מושיק

הפקת המופע של הראפר טראוויס סקוט הודיע היום (ראשון) מי האמנים שיחממו אותו במופע בישראל שייערך ב-14 במרץ בפארק הירקון. לפי ההודעה, המופע יתחיל כבר בשעה 18:30 עם שלל אורחים ואמנים שיחממו. 30 אלף איש כבר קנו כרטיסים למופע.

בנוסף לדי-ג'יי CHASE B שמגיע עם טראוויס סקוט לכל מופע בעולם, יגיעו חמישה אמנים ישראלים שיחממו את הראפר: עטר מיינר, נורוז, עדן דרסו, אורי שוחט ודי-ג'יי מושיק.

מופע היפ הופ "כל הקופה" 27 באוגוסט 2022. שלומי פינטו,
עטר מיינר/שלומי פינטו

בתחילת החודש הודיעה הפקת המופע - לייב ניישן ישראל גיא בסר ושי מור יוסף - כי לאור הביקוש הגבוה הועבר המופע של טראוויס סקוט מלייב פארק ראשון לציון לפארק הירקון בתל אביב.. המופע הוא חלק מסיבוב הופעות במזרח התיכון שיכלול את ערב הסעודית ודובאי.

טראוויס סקוט נולד בשם ז'אק ברמן וובסטר השני. הוא נחשב לאחד מאמי ההיפ הופ המובילים בעולם המוזיקה ובין השאר שיתף פעולה בשלושת אלבומים עם אמנים כמו דרייק, קנייה ווסט, ג'סטין ביבר, קנדריק לאמאר, דה וויקנד, רוסליה ורבים נוספים. בין השאר הוא חתום על להיטי ענק כמו Antidote, Goosebumps, Sicko Mode ועוד. שיריו צברו עד היום למעלה מ-80 מיליארד האזנות בסטרימינג. סקוט הוא בן זוגה של בת משפחת קרדשיאן קיילי ג'נר ולשניים שני ילדים משותפים. במהלך השנה צפוי סקוט לשחרר את אלבומו הבא Utopia.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully