וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר דוד אמסלם הגיש מכתב התראה לרון קופמן אחרי שזה השווה אותו לגבלס

עודכן לאחרונה: 26.2.2023 / 17:02

השר במשרד המשפטים דודי אמסלם הגיש מכתב התראה לפני נקיטת הליכים נגד השדר והפרשן רון קופמן, שצייץ נגדו תוך שהוא משווה אותו לשר התעמולה הנאצי

דודי אמסלם נגד האופוזיציה/ערוץ כנסת

השר דודי אמסלם הגיש מכתב התראה לפני נקיטת הליכים בגין מעשי עוולה, ובכללם לשון הרע, נגד השדר והפרשן רון קופמן. המכתב, שהוגש על ידי עורך הדין מוטי שמעון, פונה אל קופמן ומפרט את פרטי המקרה.

"ביום 21/02/2023 בשעה 13:35 פרסמת ציוץ בטוויטר", נכתב, "שבו יזמת 'פנייה' אל השר דוד אמסלם במילים הבאות: 'אתה לא רק מחוקק, אתה ממשיך דרכו של ד"ר גבלס, שהיה גזען בדיוק כמוך, אנטישמי מלא-מלא. ואתה רוצה סוף לאשכנזים, בדיוק כמו שרצה הדוקטור. איפה תתכנן את הפתרון הסופי? בוילה ואנזי, או בארוחת שישי בבית? אתה אשפה פוליטית רקובה ומצחינה'. "מדובר בפרסום דברים פוגעניים ואסורים ברמת חומרה שאין גבוהה ממנה", מציין המכתב בהתייחס בפרט למשפט הראשון בציוץ של קופמן".

"ידעת היטב כי פרסומיך עלולים להביא לתוצאה הפוטנציאלית הצפויה מהפרסומים הפוגעניים והאסורים", המשיך המכתב, "שהם השפלת מרשי בעיני הבריות או לעשותו מטרה לשנאה, לבוז או ללעג וכן לפגיעה במשרתו, במשלח ידו, במקצועו, במפעל חייו, באמונתו הדתית והערכית ובציבור שאותו הוא מייצג, והכל תוך שמעשיך כוונו להביא לכך. גם משראית תגובות וביקורות שהביעו זעזוע מדבריך, לא זו בלבד שלא התנצלת ולא עשית דבר לתיקון, אלא שאתה ממשיך ומפיץ את הפרסומים האסורים והפוגעניים".

רון קופמן, דוד אמסלם. ראובן קסטרו, מערכת וואלה
דורש התנצלות והכחשה. דוד אמסלם נגד רון קופמן/מערכת וואלה, ראובן קסטרו

המכתב מפרט את החוקים והסעיפים שקופמן הפר לכאורה, לרבות מעשה עוולה בנזיקין, עוולת רשלנות ולשון הרע, ומוסיף: "הריני מתכבד לדרוש ממך להפסיק מיידית את הפרסומים והפצת הפרסומים הפוגעניים האסורים. נוכח חומרת הדברים נדרשות ממך, מיידית, התנצלות והכחשה מפורשות ומפורטות בנוסח ובאורח שיוסכמו ועל פי תיאום עם מרשי באמצעותי. מוצע לך לבוא עמי בדברים להערכת הנזק וגובה הפיצוי שעליך לשלם למרשי לרבות הוצאות היעוץ המשפטי הכרוך והכנת כתב זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully