וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החרם התחיל? מטה בנימין ביטלה הופעה של חנן יובל ביום העצמאות

עודכן לאחרונה: 27.2.2023 / 0:06

לאחר שסירב להופיע בערב יום הזיכרון בכנסת כמחאה על "גסות הרוח" של חברי הכנסת, הודיעה מועצה אזורית מטה בנימין כי היא מבטלת את הופעתו של המוזיקאי חנן יובל שתוכננה להתקיים ביקב פסגות ביום העצמאות הקרוב

לאחר שסירב להופיע בערב יום הזיכרון בכנסת כמחאה על "גסות הרוח" של חברי כנסת כדוגמת אלמוג כהן וטלי גוטליב, הודיעה מועצה אזורית מטה בנימין כי היא מבטלת את הופעתו של המוזיקאי חנן יובל שתוכננה להתקיים ביקב פסגות ביום העצמאות הקרוב. "רכזת תרבות הודיעה לאמרגנית שלי שקיבלה הוראה מהאחראים במועצה האזורית לבטל", אמר יובל לוואלה! תרבות. דובר מועצה אזורית מטה בנימין, יהודה עמרני, סירב להגיב.

חנן יובל בהלוויתו של גרי אקשטיין בית העלמין ירקון, 23.בספטמבר 2021. ראובן קסטרו
חנן יובל/ראובן קסטרו

בסוף השבוע כאמור הזמין המפיק והבמאי רוני אבירם את חנן יובל להופיע בכנסת באירוע ערב יום הזיכרון לחללי צה"ל שאבירם מפיק עבור הכנסת ומשרד הביטחון - ובתגובה השיב יובל כי הוא מסרב להופיע בפני "גסי הרוח הללו" והוסיף כי "זו אינה הכנסת שלי". עיקר זעמו של חנן יובל יצא נגד סרטון הלייב של ח"כ אלמוג כהן מהמליאה שבו במשך דקות ארוכות גידף והשפיל חברי כנסת רבים, כשלצדו יו"ר ש"ס אריה דרעי.

השר דודי אמסלם הגיב בבוקר להחלטתו של חנן יובל לסרב להופיע בכנסת. בציוץ שהעלה לטוויטר כתב אמסלם: "חנן יובל, מי זה? הייתי מציע למארגנים להביא את הזמר והיוצר הנפלא קובי פרץ כדי שישיר לנו את השיר 'אנחנו מאמינים בני מאמינים ואין לנו על מי להישען, אלא על אבינו שבשמים'". המוזיקאי אביב גפן ענה לדודי אמסלם בטוויטר: "חנן יובל זה סתם עוד פראייר שמממן אותך במיסים שלו".

  • עוד באותו נושא:
  • חנן יובל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully