וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל תיאטרונטו חוזר באפריל: אילו הצגות צפויות לעלות בו?

עודכן לאחרונה: 27.2.2023 / 10:09

פסטיבל תיאטרונטו, מהפסטיבלים הוותיקים והחשובים בתיאטרון הישראלי, חוזר זו השנה ה-32 ויתקיים בין 10-8 באפריל ביפו ובעכו. לכל הפרטים

ילדות מהצד השני. ז'ראר אלון,
מתוך ההצגה 'ילדות מהצד השני'/ז'ראר אלון

פסטיבל תיאטרונטו, מהפסטיבלים הוותיקים והחשובים בתיאטרון הישראלי, חוזר זו השנה ה-32 ויתקיים בין 10-8 באפריל ביפו ובעכו. הפסטיבל שיוסד ב-1990 על ידי יעקב אגמון המנוח, מנוהל כעת על ידי אלמנתו השחקנית גילה אלמגור אגמון ותיאטרון יפו, כאשר הקו האמנותי של הפסטיבל נשמר - פסטיבל של הצגות יחיד.

שמונה מונודרמות יועלו בבכורה בתיאטרונטו: מונודרמה חדשה מאת צרויה להב המתרחשת במושב בעמק יזרעאל ("מלאך היא קוראת לך"), סיפורו יוצא הדופן של השחקן הפלסטיני האשם יאסין יליד רפיח ("ילדות מהצד השני"), עיבוד למחזה של כריסטופר המפטון המספר את סיפורה של מי שהיתה מזכירתו של יוזף גבלס, שר התעמולה הנאצי ("מזכירה") ועוד. כמו כן תתארח בהפקה מיוחדת לפסטיבל, ההצגה "ילדה זרה", 30 שנה לאחר שעלתה לראשונה בתיאטרונטו והמשיכה להציג מאות פעמים, ההצגה מועלית על ידי עדילי ליברמן ונדב בושם.

במסגרת הפסטיבל יחולקו חמישה פרסים: פרס התיאטרונטו על שם ניסים עזיקרי בסך 9,000 שקל, פרס להצגה שתזכה בציון לשבח בגובה 3,000 ש"ח, הפרס הראשון במסלול ה"קצרנטו" בסך 3,000 שקל, פרס בחירת הקהל בסך 5,000 שקל ופרס בחירת הקהל במסלול הקצרנטו בסך 1500 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully