וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום גלית אלטשטיין: העיתונאי דני זקן מונה למפקד הזמני של גל"צ

עודכן לאחרונה: 27.2.2023 / 22:55

זקן מונה על ידי שר הביטחון גלנט לתפקיד ממלא מקום מפקד גלי צה"ל לתקופה של שישה חודשים - וזאת לאחר סיום תקופת כהונתה הזמנית של גלית אלטשטיין. זקן הוא הכתב המדיני של גלובס ומגיש תוכנית יומית עם יעקב ברדוגו בגלי ישראל

דני זקן. נמרוד סונדרס
דני זקן/נמרוד סונדרס

העיתונאי דני זקן מונה על ידי שר הביטחון יואב גלנט לתפקיד ממלא מקום מפקד גלי צה"ל לתקופה של שישה חודשים - וזאת לאחר סיום תקופת כהונתה הזמנית של גלית אלטשטיין שמונתה לתפקיד על ידי שר הביטחון הקודם בני גנץ.

ממשרד הביטחון נמסר: "בשבועות הקרובים תפעל ועדה מייעצת בהשתתפות אנשי תקשורת ונציגי ציבור אשר תמליץ על מתווה פעילותה של התחנה, לרבות מיקומה במפת התקשורת הארצית והגדרת מאפייני תפקיד מפקד התחנה". גנץ כזכור הקים ועדת איתור למינוי מפקד קבוע אשר בחרה במנכ"ל רדיו 103fm אור צלקובניק לתפקיד, אולם גלנט החליט שלא לקבל את ההמלצה ומינה ממלא מקום נוסף.

דני זקן, 58, משמש ככתב המדיני-ביטחוני של העיתון גלובס. בעבר שימש במגוון תפקידים עיתונאיים שונים ברשת ב' של קול ישראל, לרבות תפקידי כתב, עורך, מגיש ובתפקידים ניהוליים וכן עבד כעורך ומגיש בגלי צה"ל. בנוסף שימש כיו"ר אגודת העיתונאים ירושלים, חבר בהנהלת איגוד העיתונאים הבינלאומי IFJ וכיום חבר במליאת מועצת העיתונות. הוא מגיש תוכנית יומית עם יעקב ברדוגו בגלי ישראל ושימש כפאנליסט בערוץ 14.

בעקבות הודעת שר הביטחון מהערב על מינוי ממלא מקום נוסף למפקד גל"צ לתקופה של שישה חודשים, פנתה "הצלחה" שוב בדחיפות לבית המשפט העליון כדי שיקבע דיון דחוף בעתירתה ויוציא צו ביניים האוסר על מינוי ממלא המקום הנוסף עד לדיון בעתירה.

  • עוד באותו נושא:
  • דני זקן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully