וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא עושים מספיק למען השבויים": המונולוג הזועם של עידן עמדי נגד הממשלה

עודכן לאחרונה: 28.2.2023 / 15:33

המוזיקאי תקף בדיון בכנסת בנושא טיפול הממשלה בסוגיית השבויים והנעדרים את היעדר המדיניות בנושא: "להביא מישהי מרוסיה שהייתה אסירה אנחנו יודעים לעשות ולשלם מחיר טוב. אנשים שנשלחו להילחם בשבילכם - זה כבר הפך להיות כלי פוליטי"

עידן עמדי בכנסת/צילום: הכנסת

המוזיקאי עידן עמדי תקף היום (שלישי) בחריפות את מדיניות הממשלה בסוגיית השבויים והנעדרים. עמדי, שדיבר בוועדה לענייני ביקורת המדינה בראשות ח"כ מיקי לוי בדיון בנושא טיפול הממשלה בנושא השבויים והנעדרים, אמר: "המשכן הזה לא ראוי לבנים שלו שהוא שולח למילואים קרביים".

עמדי, הפעיל בעמותה העוסקת בנושא שבויים ונעדרים, הוסיף ומתח ביקורת על היעדר מדיניות בנושא: "החיילים יוצאים ערב ערב לעצור מחבלים ובסוף הם בכלל משוחררים. אין אסטרטגיה ולא לומדים את החומר. יש מחבלים שעוצרים, והם מזוהים עם חמאס, ורגע אחרי זה משחררים אותם כי אין מקום בבתי הכלא. מישהו מאזרחי המדינה יודע את זה? מדינת ישראל לא עושה מספיק כדי להשיב את השבויים והנעדרים. אתם רק מעלים את המחיר מפעם לפעם. להביא מישהי מרוסיה שהייתה אסירה אנחנו יודעים לעשות ולשלם מחיר טוב. אנשים שנשלחו להילחם בשבילכם - זה כבר הפך להיות כלי פוליטי".

צפו בדברים של עידן עמדי למעלה

  • עוד באותו נושא:
  • עידן עמדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully