וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי שבן השמיט את התמונות של ביבי ובן גביר מהמופע והבהיר: "זכותי להביע דעתי"

עודכן לאחרונה: 1.3.2023 / 9:06

לאחר שבהופעתו הקודמת התעוררה סערה כי הקרין תמונות של שרי הימין, החליט שלומי שבן להשמיט את הקטע הזה מהופעתו השנייה. במקום זאת הוא דיבר אל הקהל: "השירים האלה, הדעות האלו, הם לא צווי הרחקה וגירוש למי שלא מסכים איתי. אני לא רוצה לשיר לאנשים שחושבים כמוני"

שלומי שבן/וידאו: וואלה תרבות

חלק מהקטע בהופעתו של המוזיקאי שלומי שבן שעורר סערה הושמט בהופעתו השנייה שנערכה אמש (שלישי) במשכן האופרה בתל אביב. כזכור, בהופעתו הראשונה שהתקיימה לפני כחודש, שבה השיק את אלבומו החדש "בית פתוח חלק א'", נשמע קולו של איתן הבר שזועק "ממשלת ישראל מודיעה בתדהמה" ולאחר מכן הוקרנו תמונותיהם של השרים בן גביר, סמוטריץ', קרעי, רגב, לוין וראש הממשלה נתניהו.

בהופעה שהתקיימה אמש נשמע קולו של איתן הבר זועק "ממשלת ישראל מודיעה בתדהמה" על רקע תמונה של מגילת העצמאות מחוררת מכדורי אקדח, אולם הפעם לא הוקרנו תמונותיהם של אנשי הימין. במקום זאת, עצר שבן את ההופעה והתייחס לסערה שהתעוררה לאחר הפעם הקודמת: "יש אנשים שלא מסכימים עם הדעות שמובעות דרך שיר או בדרך אמנותית אחרת. חשוב לי להגיד לכם שהשירים האלה, הדעות האלו, הם לא צווי הרחקה וגירוש למי שלא מסכים איתי".

שלומי שבן בהופעה בבית האופרה, השקת האלבום "בית פתוח". ליאור כתר,
שלומי שבן/ליאור כתר

"הרבה מהאנשים שמופיעים כאן הערב לא מסכימים איתי, אבל עדיין זו זכותי להביע את הדעה הזאת", המשיך שבן. "הדבר האחרון שאני רוצה זה לשיר לאנשים שחושבים בדיוק כמוני. אני מקווה שיש כאן אנשים שחושבים ההפך ממני. אני חושב שהדבר הכי נורא שקורה עכשיו, אם צריך לדרג, זה האוטומטיות של האטימות, משני צדי המתרס, כך שכל בן אדם חובש כיפה הופך להיות יהודי משיחי שרוצה להחזיר אותנו 2,000 שנים אחורה, וכל מפגין שמחזיק דגל הוא אנרכיסט. זה שקר, זה סילוף".

הקהל מחא בשלב זה כפיים ושבן סיכם: "זה לא נאום של קירוב לבבות. אנחנו עוד לא שם. זה רק רצון לחזור ולהתווכח בלהט, בתשוקה ובהקשבה, כמו בני אדם. אני מייחל לזה ומתפלל לזה שזה יקרה במהרה בימינו, אמן".

  • עוד באותו נושא:
  • שלומי שבן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully