וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"די להשתלחות וליהירות", "תפסיק לזלזל": העימות בין סאבלימינל לבני גנץ

עודכן לאחרונה: 5.3.2023 / 16:15

לאחר שהראפר עקץ את הדיווחים אודות כמות המפגינים שהגיעו אמש להפגנה נגד המהפכה המשפטית ("מרשים בשביל אירוע של הקרן החדשה"), השיב לו גנץ: "אנשים כמוך צריכים לדחוף להידברות ולא לזלזל במי שחרד לגורל המדינה". סאבלימינל קרא לו ולנתניהו לשבת ולדבר

לאחר שהמוזיקאי סאבלימינל עקץ את הדיווחים אודות כמות המפגינים שהגיעו אמש להפגנה נגד המהפכה המשפטית, השיב לו היום (ראשון) יו"ר המחנה הממלכתי ושר הביטחון לשעבר בני גנץ ובין השניים נרשמו דין ודברים.

"בלוויה של קנייבסקי היו בדיוק פי עשר", כתב סאבלמינל לצד תמונה מההפגנה. "בכל הילולה במירון יש בערך פי 5. אבל בסך הכול מרשים בשביל אירוע שהפיקה ומימנה הקרן החדשה לישראל. מתחילים להיות פופולריים". גנץ השיב לסאבלימינל תוך שהוא מצטט משיריו: "קובי היקר, מישהו שר פעם - 'ביחד נשרוד, לחוד ניפול'. ברגעי משבר, דווקא אנשים כמוך צריכים לדחוף להידברות ולאחדות בעם ולא ל'הפרד ומשול' ולזלזול במי שחרדים לגורל המדינה. טוב נעשה אם נדבר, נטפל במחלוקות ונמצא נוסחה שתחזק את המדינה שאנו אוהבים. 'להבות חמות - צריך לכבות אותן'".

בתגובה לדבריו של גנץ, כתב סאבלימנל פוסט ארוך שבו קרא לגנץ ולנתניהו לשבת ולדבר: "בני גנץ היקר, תודה שהתייחסת, מאוד אשמח שברגע המשבר הזה תגלה בגרות ואחריות ותשב עם ראש הממשלה הנבחר שלי ושל עם ישראל כולו בנימין נתניהו אשר רוב העם נתן לו את המנדט ברוב גדול ובצורה מכובדת ודמוקרטית. עם ישראל חשוב לי כל כך ולכן אשמח שתגנה את המסיתים הפרועים שקוראים למלחמת אחים. אשמח שתבקש לטפל כחוק במי שמסיתים במפורש לרצח. או במי שחוצים את הקווים ומטרידים/מאיימים על משפחותיהם של נבחרי הציבור (מרגיש לי אינטרס של כולם כולם).

"בתור רמטכ"ל לשעבר אתה בטח כמוני מכיר בקדושתו של צה"ל וחייליו ושצבא העם הוא מעל לכל מחלוקת פוליטית או אחרת, לכן ממש אשמח שתביע את דעתך באופן חד משמעי על אלו בטלוויזיה שמדיחים לסירוב פקודה, גנרלים לשעבר שמנסים להפנות חיילי צהל נגד מפקדיהם וגם על כל אותם מילואימניקים מודאגים מלח הארץ שמאוד מודאגים מהמצב ואומרים שלא יגיעו למשימות. תרים ותדגיש את אלו שמצהירים שלא משנה מה הם גאים בשירות שלהם ושומרים על הביית בלי קשר למחלוקות פוליטיות. בני יקירי, אני ממש ממש מבקש ממך, תפסיק את היהירות וההשתלחויות הקיצוניות והרטוריקה ההפוכה. תכבדו את הבחירות ואת העם ושבו מיד לדבר בצורה ממלכתית עם נציגי הציבור הנבחרים שלנו בלי תנאים, הרי רק ביחד נשרוד ולחוד ניפול! ואתה יודע את זה! וזה יותר חשוב מ'רק לא ביבי'. באהבה גדולה. דרך אגב, שניכם מוזמנים לקיסריה עליי, רק תדברו בכבוד אחד לשני ותרגיעו את העם כולו, תודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully