וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של ברוס וויליס פנתה לצלמי הפפארצי: "תנו לו ספייס, אל תצעקו לעברו"

עודכן לאחרונה: 6.3.2023 / 14:21

אמה המינג וויליס, אשתו של השחקן ברוס וויליס שאובחן באחרונה עם דמנציה, פרסמה קריאה לצלמי הפפארצי שיתרחקו מבעלה: "אל תשרקו לעברו או תשאלו אותו 'מה שלומך?'. תאפשרו למשפחה שלנו או למי שנמצא לצדו באותו יום לקחת אותו בביטחה מנקודה א' לנקודה ב'"

ברוס ויליס/עריכה: אמיר קוטיגרו

אמה המינג וויליס, אשתו של השחקן ברוס וויליס שאובחן באחרונה עם דמנציה, פנתה (שני) לצלמי הפפארצי בבקשה שיחוסו על בעלה החולה ויתרחקו ממנו. בסרטון שהעלתה לאינסטגרם שלה אמרה: "אני פונה לכל הצלמים שמנסים לתפוס תמונה בלעדית של בעלי - תנו לו ספייס. אני יודעת שזו העבודה שלכם אבל בבקשה תתפסו מרחק ממנו. אל תצעקו לעברו, תשרקו לעברו ותשאלו אותו 'מה שלומך' או שאלות מהסוג הזה. פשוט אל תעשו את זה, אוקיי? תנו לו ספייס. תאפשרו למשפחה שלנו או למי שנמצא לצדו באותו יום לקחת אותו בביטחה מנקודה א' לנקודה ב'".

ברוס וויליס 2008. GettyImages
ברוס וויליס/GettyImages

ביום חמישי האחרון פורסמו תמונות פפארצי של ברוס וויליס, לראשונה מאז שמשפחתו חשפה כי אובחן עם דמנציה. וויליס נראה עם סוודר כחול, נעלי ספורט וכובע צמר הולך בקליפורניה כשהוא מלווה בשני חברים שאוחזים בקפה.

וויליס בן ה-67 פרש מקריירת המשחק בשנה שעברה לאחר שאובחן עם אפאזיה - פגיעה נוירולוגית בשפה שנגרמת כתוצאה לרוב מאירוע מוחי. ב-16 בפברואר חשפה משפחתו כי הכוכב של סדרת סרטי "מת לחיות" ושל עשרות סרטים רבים נוספים לקה גם בדמנציה מתקדמת. בהודעה מטעם משפחתו נמסר: "רצינו למסור עדכון על מצבו של בעלנו, אבינו וחברנו האהוב. מצבו הולך ומידרדר וכעת הוא אובחן עם דמנציה פרונטו-טמפורלית (FTD). זו מחלה קשה מאוד שמעולם לא שמענו עליה ויכולה לפגוע בכולם. כיום אין טיפול למחלה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully