וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הזמר במסכה החזיר לי את הביטחון ואת האמונה בעצמי"

עודכן לאחרונה: 7.3.2023 / 7:43

אחרי שהפתיעה את כולם בתור הדגה ב"זמר במסכה", עדי ביטי מוציאה שיר חדש בשם 'דיסני'. בריאיון לאיריס קול ב-103fm שיתפה: "הייתי ממש אנטי וחסרת ביטחון, פחדתי שזה יעשה לי נזק"

אחרי שהפתיעה וכבשה את הלב של כולנו בתור "הדגה" ב"זמר במסכה", עדי ביטי מוציאה שיר חדש בשם 'דיסני' ומשתפת בגילוי לב על התחושות ועל החשש לעשות את הצעד לאחר שהייתה תחת ביקורת ציבורית קשה בשל הפרשה בה אביה היה מעורב. "בפן האישי וגם בפן של הקריירה זה היה לי יותר מדויק, הייתי אנטי. ממש חששתי והייתי חסרת ביטחון. נורא פחדתי שזה יעשה לי נזק, כל הסביבה שלי ידעו ולחצו עליי כן לעשות את זה, ואני ממש שמחה, זה החזיר לי בפן האישי את הביטחון ואת האמונה בי", אמרה לאיריס קול ב-103fm/

האזינו כאן לריאיון המלא של עדי ביטי

עוד אמרה: "הייתי המון זמן בין הפטיש לסדן. לא ידעתי מה אני יכולה להגיד, רוב האסימונים נפלו לי בשנה וחצי האחרונות והתחלתי לטפל בעצמי ולהבין מה השאיפות ומה אני רוצה, התבגרתי, אני יודעת שזו אני עם הטוב ועם הרע. אני שלמה עם עצמי ואני יודעת שאני יכולה לקחת אחריות רק על המעשים שלי, ואני לא מתכוונת לזרוק אף חלום לפח לא בגלל אף אחד אחר".

"היום אני יודעת שאם אין אני לי מי לי", הוסיפה. "היום אני עומדת זקופה ואני שלמה עם עצמי. אני ישנה טוב בלילה. הזמר במסכה החזיר לי ביטחון ואנרגיה, קראתי מלא תגובות 'עדי ביטי לא שרה ככה', ושמחתי כי הבנתי שאנשים לא שמעו אותי ולא התעסקו בקול שלי. אני חושבת שמגיע לי לעמוד בזכות עצמי ולא בגלל אף אחד אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully