וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שיניתי בעצמי את השורות של וונסדיי, זה היה כמעט לא מקצועי"

8.3.2023 / 11:50

ג'נה אורטגה, המגלמת את וונסדיי בסדרת הלהיט של נטפליקס, מספרת שהתסריטים המקוריים פספסו לגמרי את דמותה של הנערה לבית אדמס, עד כדי כך שהיה עליה להטיל וטו מספר פעמים. "היו מקרים על הסט הזה שאפילו נעשיתי כמעט לא מקצועית", היא מספרת

נא להכיר: וונסדיי אדמס/נטפליקס

ג'נה אורטגה לא חסכה את דעתה מכותבי "וונסדיי" במהלך צילומי הסדרה, וזה קרה ברמה כזו שהשחקנית כבר הרגישה שהיא מתנהלת בחוסר מקצועיות, כך סיפרה לשחקן דקס שפרד ("הורים במשרה מלאה") בפודקאסט שבהגשתו, "Armchair Expert" ("מומחה כורסה"). אורטגה סיפרה כי רבים מהתסריטים המקוריים של "וונסדיי" לא היו הגיוניים בעיניה בכל הנוגע לדמותה של הגיבורה, הנערה לבית משפחת אדמס, עד כדי כך שבמהלך הצילומים השחקנית שינתה דיאלוגים בלי להתייעץ עם הכותבים.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

"אני לא חושבת שאי פעם נאלצתי להטיל וטו על הסט יותר משהייתי צריכה ב'וונסדיי'", אמרה. "כל מה שוונסדיי עושה, כל מה שהייתי צריכה לשחק, לא היה הגיוני עבור הדמות שלה בכלל. להיות במשולש אהבה? זה לא היה הגיוני. הייתה שורה על שמלה שהיא צריכה ללבוש לנשף בבית הספר, והיא אומרת, 'אוי אלוהים, אני אוהבת את זה. אוף, אני לא מאמינה שאמרתי את זה. אני ממש שונאת את עצמי.' הייתי חייבת לומר 'לא'. היו מקרים על הסט הזה שאפילו נעשיתי כמעט לא מקצועית, במובן שפשוט התחלתי לשנות שורות. אחראי התסריט חשב שאני הולכת לעשות משהו ואז הייתי צריכה לשבת עם הכותבים, והם אמרו, 'רגע, מה קרה לסצינה?', ואני הייתי צריכה להתחיל להסביר למה אני יכולה לעשות דברים מסוימים".

אחת ההשגות של אורטגה לגבי הדמות הייתה האופן החד-ממדי מדי שבו היא נתפסת בתסריט המקורי. דברים שהתאימו לוונסדיי כילדה צעירה פחות מתאימים לדמותה כנערה. "הפכתי להיות מאוד, מאוד מגוננת כלפיה", הוסיפה השחקנית. "אתה לא יכול להוביל סיפור בלי שתהיה לך קשת רגשית, כי אז זה משעמם ואף אחד לא אוהב אותך. כשאתה קטן ואומר דברים מאוד חולניים ופוגעניים, זה מצחיק וחמוד. אבל אז אתה הופך לנער וזה מגעיל ואתה יודע את זה. יש פחות תירוצים".


יעניין אתכן גם:
דה ונסדיי סטייל: מצעד הלוקים המעולים של ג'נה אורטגה
השחקנית ליסה לורינג, וונסדיי המקורית, הלכה לעולמה בגיל 64
שמרו במועדפים: הסדרות המומלצות לחודש מרץ 2023

עוד בוואלה!

"וונסדיי" מצליחה לעשות את מה שכל כך הרבה סדרות בנטפליקס נכשלו בו

לכתבה המלאה
ג'נה אורטגה בבכורת הסרט "צעקה 6". Slaven Vlasic/Getty Images for Paramount Pictures, GettyImages
לא היססה להטיל וטו. ג'נה אורטגה/GettyImages, Slaven Vlasic/Getty Images for Paramount Pictures

ההשגות של אורטגה עשו את שלהן ודמותה עוצבה בהתאם לעצותיה. כמובן, היה שווה להתעקש - "וונסדיי" הפכה להיות אחת הסדרות המצליחות ביותר בתולדות נטפליקס. למעשה, אחרי "דברים מוזרים" היא הסדרה דוברת-האנגלית הכי נצפית של ענקית הסטרימינג ברחבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully