וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים טופול נמצא בשעותיו האחרונות. משפחתו: "הוא לא בהכרה ומוקף בכל אוהביו"

8.3.2023 / 15:13

השחקן בן ה-87 אינו בהכרה כבר מספר ימים. "הוא בבית, מוקף בכל המשפחה, כל הנכדים פה התקבצו מכל מקום ויושבים מסביב", מספר בנו. "לאט לאט זה הולך ומתכנס. הוא מטופל, מוקף, אהוב, מחובק"

חיים טופול. ניב אהרונסון
כוכב ישראלי ובינלאומי. חיים טופול/ניב אהרונסון

חיים טופול, מגדולי שחקני ישראל, חתן פרס ישראל וזוכה גלובוס הזהב, נמצא בשעותיו האחרונות. בנו של השחקן, עומר טופול, אומר לוואלה! תרבות: "אני אישית לא האמנתי שהוא יעבור את הלילה, אבל הוא איש חזק. הוא פה איתנו, בבית, מוקף בכל המשפחה, כל הנכדים פה התקבצו מכל מקום ויושבים מסביב. הוא לא מורדם ומונשם אבל הוא לא בהכרה מספר ימים, ולאט לאט זה הולך ומתכנס. הוא מטופל, מוקף, אהוב, מחובק".

טופול בן ה-87 זכה להצלחה ענקית בארץ ובעולם, וזכור בין היתר בזכות תפקידיו כסאלח שבתי וכטוביה החולב במחזה ובסרט "כנר על הגג". הוא קיבל את פרס ישראל על מפעל חיים - תרומה מיוחדת לחברה ולמדינה, היה מועמד לפרס האוסקר ולפרס הטוני וזכה בשני פרסי גלובוס הזהב. בנוסף, היה פעיל כסופר, צייר, מדבב, זמר ומפיק.

הלוויתו של חיים חפר בעין הוד. שלומי גבאי
מענקי הקולנוע של ישראל. טופול/שלומי גבאי

בתחילת יוני 2022 נודע כי טופול סובל מאלצהיימר. בנו עומר סיפר בריאיון ל"ידיעות אחרונות" כי כשהוענק לו פרס ישראל ב-2015 האלצהיימר היה במצב התחלתי, ועוד לא הרגישו בכך. אבל בשנה החולפת, בגלל מצבו הרפואי, כבר לא יכול היה להגיע לקבל את פרס יו"ר הכנסת שבו זכה על מפעל חייו - כפר נהר הירדן המיועד לילדים הסובלים ממחלות חשוכות מרפא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully