וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקספרים, תחרות רובינשטיין ותערוכת קית' הרינג: 7 המלצות לאמצע מרץ

עודכן לאחרונה: 9.3.2023 / 12:44

תערוכת גיוס תרומות למען נפגעי רעידת אדמה בטורקיה, התחרות הבינלאומית לפסנתר על שם ארתור רובינשטיין - ועוד המלצות תרבותיות ששווה לשים אליהן לב השבוע

מופע הארנבות של ד"ר קספר

אחת הלהקות האהובות ביותר בישראל, ששיריה הפכו לקלאסיקות ישראליות של ממש, מתאחדת למופע חגיגי לציון 30 שנה להיווסדה. במופע, בהפקת toMix, הלהקה תבצע את להיטיה האהובים: "תראו אותי", "אחלום לנצח", "בשמלה אדומה", "עולם שקט", "הכל יהיה בסדר", "בואי דינה", ו"מנגינות". הנאה מובטחת.

מתי? 15 במרץ

איפה? האנגר 11 תל אביב

תערוכת גיוס תרומות למען נפגעי רעידת אדמה בטורקיה

רעידת האדמה הקשה בטורקיה גבתה את חייהם של מעל ל-50 אלף בני אדם, והותירה עוד כ-8 מיליון אזרחים מחוסרי כל. האמנית הטורקיה אלזה ארס ברוש, המתגוררת בארץ, החליטה להרים את הכפפה וליצור תערוכה לטובת גיוס כספים ועזרה לתהליך שיקום לאיזור הפגוע. כל הרווחים ייתרמו לקרנות הומניטריות בטורקיה.

מתי? 12-15 במרץ

איפה? כולי עלמא, תל אביב

תערוכה מיצירות קית' הרינג

התערוכה "קית' הרינג'" תציג כ-200 יצירות מקוריות של אמן הפופ-ארט הנודע. היא תוצג במתחם ארנה הרצליה (BLACK BOX) החל מ-9 במרץ ועד 30 ביוני. היא תתפרש על פני שטח של אלף מ"ר ושווי היצירות בה מוערך בעשרות מיליוני שקלים.

מתי? 9 במרץ עד 30 ביוני

איפה? ארנה הרצליה

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
תערוכה קית' הרינג. אלן טננבאום,
הרינג/אלן טננבאום

תחרות רובינשטיין

התחרות הבינלאומית לפסנתר על שם ארתור רובינשטיין חוזרת השנה למתכונתה הרגילה ותתקיים בשני אולמות הקונצרטים המרכזיים של תל אביב: אולם רקנאטי במוזיאון ת"א והיכל התרבות ע"ש צ'רלס ברונפמן. 33 מתחרים מ-18 מדינות ייקחו חלק בתחרות.

מתי? קונצרט הפתיחה - ב-14 במרץ (התחרות תיערך עד 31 במרץ)

איפה? במוזיאון ת"א ובהיכל התרבות ע"ש צ'רלס ברונפמן. קונצרטי הפתיחה יתקיימו באולם התיאטרון הקאמרי

עדי אגאי

הראפרית הירושלמית, שמעלה כמעט כל יום קטע ראפ מקורי לרשת, כבשה את הקהל ואת הרשת ועכשיו היא הולכת לחגוג את האלבום החדש וגם את יום הולדתה במופע חגיגי עם כל השירים שלה.

מתי? 11 במרץ

איפה? גריי תל אביב

פסטיבל הקולנוע הצרפתי

הפסטיבל האהוב חוגג השנה את המהדורה ה-20 עם מבחר עשיר במיוחד של סרטים. הסרטים המעולים יוצגו ברחבי הסינמטקים בארץ (מלבד סינמטק חולון) - ויציגו כמה מהכישרונות הבולטים ביותר של הקולנוע הצרפתי.

מתי? 15-25 במרץ

איפה? סינמטקים ברחבי הארץ

במלוא הדרה

עיריית תל אביב-יפו תקיים את אירועי שבוע האישה תחת הכותרת "במלוא הדרה"- שבוע שוויון מגדרי בתל אביב זו השנה הרביעית, בהובלת מנהל קהילה תרבות וספורט והרשות לחוסן ושוויון חברתי. שבוע "במלוא הדרה" הוא אירוע שיא של העשייה המתמשכת לקידום שוויון מגדרי בכל תחומי החיים. בין השאר יושקו "בית מרים"- הבית לשוויון מגדרי הראשון מסוגו בישראל, "רצות על בטוח"- שבילי ריצה בטוחים ומותאמים לנשים - לצד שבוע של מאות פעילויות ואירועים ברחבי העיר וברשת.

מתי? 12-18 במרץ

איפה? רחבי תל אביב

  • עוד באותו נושא:
  • אבי בללי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully