וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מחריד: ראפר בן 28 מת לאחר שהתמוטט במהלך הופעה

עודכן לאחרונה: 12.3.2023 / 19:13

הראפר הדרום אפריקני קוסטה טיץ' מת לאחר שהתמוטט פעמיים במהלך הופעה בפסטיבל מוזיקה. לאחר הפעם הראשונה הוא מצליח לקום בחזרה, אך שניות לאחר מכן הוא קורס בשנית. הפסטיבל: "אנחנו הרוסים ממותו"

הראפר הדרום אפריקני קוסטה טיץ' מת לאחר שהתמוטט פעמיים במהלך הופעה בפסטיבל מוזיקה. משפחתו של הראפר בן ה-28 אישרה כי הוא מת אך לא מסרה את סיבת המוות הרשמית. "המוות דפק באופן טרגי על דלתנו ולקח את בננו, אחינו ונכדנו האהוב", נמסר מטעם המשפחה בפוסט שפורסם בעמוד האינסטגרם של הזמר.

בתיעודים רבים שהופיעו ברשתות החברתיות נראה קוסטה טיץ' כשהוא צונח קדימה בזמן הופעתו. לאחר הנפילה הראשונה, מגיע גבר בלתי מזוהה ועוזר לו לקום, אלא ששניות ספורות לאחר מכן הוא צונח ומתמוטט - ולא מצליח לקום בחזרה. מטעם פסטיבל המוזיקה שבו קוסטה התמוטט ומת נמסרה תגובה שלפיה הם "הרוסים ממותו של האמן" והוסיפו וכינו אותו "ראפר מוכשר וחבר של הפסטיבל". גם הם לא מסרו פרטים באשר לנסיבות מותו.

מעריצים רבים של קוסטה טיץ' הוכו בתדהמה לאחר מותו הפתאומי בהופעה. הם שיתפו את ההלם והעצב שלהם בפוסטים ברשתות החברתיות כמו גם אמנים דרום אפריקאיים שהביעו אף הם את תדהמתם מהמוות של הראפר.

  • עוד באותו נושא:
  • ראפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully