וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטשה תוקפת: "הישרדות היא תכנית חסרת ערכים, היא צריכה לרדת מהמסך"

עודכן לאחרונה: 13.3.2023 / 10:44

נטשה חליל, אשר הודחה אתמול ב"הישרדות" (רשת 13), יוצאת במתקפה חריפה על התכנית: "אם הייתי יודעת שאהיה נתונה לכזה רוע, לא הייתי משתתפת בתכנית חסרת ערכים כזו. יש בה מסר מגעיל של להחרים ולהפיל אנשים והכל בשם רדיפת הבצע. יש לתכנית מסר רע"

הישרדות פיליפינים: המהלך המפתיע של אבירן/רשת 13

משתתפת "הישרדות" נטשה חליל, אשר הודחה אתמול מהתכנית, יוצאת במתקפה חריפה על התכנית ועל חבריה השורדים: "אם הייתי יודעת שאהיה נתונה לרוע כלפיי והשמצות כלפיי מפי שורדים ברשתות החברתיות או בתכניות האירוח שהשתתפתי, לא יודעת אם היה לי נכון ללכת לתכנית חסרת ערכים שכזאת", כתבה בפוסט נוקב באינסטגרם. "תכנית שיש לה מסר מגעיל של להחרים ולהפיל אנשים והכל בשם רדיפת הבצע לכסף הגדול. יפה שעה אחת קודם ושהתכנית הזאת תרד מהטלוויזיה כי יש לה מסר רע כלפי הדור הצעיר. אני עוד פעלתי בדרך הישר. אני לא מבינה מה זה אומר על הצופים שאוהבים את הנבלים".

הישרדות פיליפינים, נטשה. רשת 13, צילום מסך
זועמת. נטשה/צילום מסך, רשת 13

"אני תמיד הולכת בדרך הישר", נטשה כתבה עוד. "אמת חשובה לי, אני אישה נכה. אתם צבועים, לא ראויים בכלל לשבת בגמר. אני בזה לכל הבוגדים כולם, לכל מי שמכר את הנשמה הפגועה שלי בשביל כסף ולכל מי שמשחק אותה גבר. אין פה אף גבר ראוי. הנשים שנשארו במשחק לפחות שמרו על אנושיות. קראו לי אישה אלימה, שורף לי בלב שזה מה שאמרו עליי".

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully