וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטריד: צפו ברגע בו גבר תוקף קוסם שביצע תרגיל "אינטימי" עם אשתו על הבמה

16.3.2023 / 0:04

צופים בהופעתו של בן מרפי על ספינת התענוגות נותרו מבועתים כשאחד האנשים בקהל עלה לבמה ותקף את הקוסם בגלל שביצע קסם מעט אינטימי עם אשתו. הקוסם בתגובה: "אסור היה לאפשר לו ליהנות משאר ההפלגה שלו"

קוסם הותקף על הבמה/@thebenmurphy_/

סרטון מלחיץ של גבר קנאי תוקף קוסם על הבמה מול עשרות צופים רץ ברשתות החברתיות בימים האחרונים וצובר מיליוני צפיות. בן מרפי, מנחה טלוויזיה וקוסם אוסטרלי, הותקף במהלך הופעתו בספינת תענוגות של הרויאל קאריביאן ב-1 במרץ, לאחר שביצע עם פיו תרגיל מעט אינטימי יחד עם אשתו של אחד הצופים בקהל.

הקוסם סיפר שנותר "חבול בכל הגוף" ו"רועד" לאחר שהגבר האלים הסתער עליו ופצע אותו. הוא שיתף ברשת סרטון שצולם ע"י צופה בקהל, שם ניתן לראות בבירור את הגבר הזועם תוקף אותו. לפני כן, נראים מרפי והמתנדבת שלו מהקהל מחזיקים קלפי משחק מקופלים בפיהם ורוכנים זה לכיוון זו כדי להקיש בהם. כשמרפי נשען למה שנראה כמו "נשיקה", חלק מהטריק בו הקוסם מחליף את הקלף שבפיו עם הקלף שבפיה של המתנדבת, מי שהוא כנראה בעלה נראה קופץ על הבמה ומסתער על מרפי. הקוסם נדחק לאחור בזמן שהאישה מנסה לעצור את התוקף. לאחר התקיפה, הגבר נראה חוזר אחורה ויוצא מהאולם כשהקהל ההמום נשמע קורא לעברו קריאות "בוז" ואדם מהקהל נשמע שואל: "הוא רציני?".

רגע השיא של הטריק שעצבן את הבעל

קוסם מותקף על הבמה. @thebenmurphy_/, צילום מסך
מוגזם או שיש לקחת בהומור?/צילום מסך, @thebenmurphy_/

ורגע ההסתערות

קוסם מותקף על הבמה. @thebenmurphy_/, צילום מסך
הקוסם נותר חבול/צילום מסך, @thebenmurphy_/

"בידור, קומדיה וקסמים אינם ספורט הכולל מגע גופני", כתב מרפי בטיקטוק, "אסור היה לאפשר לאורח הזה ליהנות משאר ההפלגה שלו". מרפי סיפר שהוא נותר "חבול פיזית בכל הגוף" מהאירוע: "הוא הכה אותי בראש אז היו לי מספר חבורות וסלבתי מראייה מטושטשת", אמר, "נותרתי מזועזע מזה". הצוות הרפואי על הספינה ייעץ לו לפנות לנוירולוג.

הקוסם אמר שהמתנדבת מהקהל הייתה "מקסימה, צחקה ונהנתה ממש", כך דווח ב-7News. הוא הוסיף: "היא רקדה וציחקקה ונתנה הסכמה לכל זה. כמה נורא להרוס את הזמן המהנה שלה".

מרפי גם טען שלקח שבוע שלם עד שהמשטרה לקחה ממנו הצהרה על התקרית. "הצהרות היו אמורות להילקח על ידי העדים באותו היום", אמר, "היה מביך כשהם אמרו שאין עדים לתקרית".

עוד קסמים שהשתבשו
הסיפור הטראגי של אמן הבריחות שמת כשקבר את עצמו בחיים

פדיחה: קוסם הרחוב נבהל וחשף את הסוד של הקסם מול כולם

צפו ברגע המלחיץ:

@thebenmurphy_ My assault onboard. Entertainment, comedy, and magic are NOT contact sports. This guest should not have been allowed to enjoy the rest of his cruise. #assault #magician #magic #comedianattacked #violence #cruiseship #cruise #magic #comedian #comedy #domesticviolence #insecure #toxicmasculinity ♬ original sound - The Ben Murphy

משתמשי טיקטוק רבים הביעו בתגובות את תמיכתם במרפי. אחד מהם כתב: "התנהגות מגעילה של גבר לא בוגר" ואחר הוסיף: "הייתי בקהל והלסת שלי כמעט פגעה ברצפה". קוסם עמית בשם כריס הריק הגיב על התקרית באינסטגרם: "אם סיימת את ההופעה, מגיע לך פרס. דרוש כוח על אנושי כדי להיות מסוגל להישאר על הבמה לאחר מכן". כריס מרפי השיב לו: "סיימתי את ההופעה. נותרו 25 דקות - ועשיתי עוד שתי הופעות 4 לילות מאוחר יותר".

מגיבים אחרים ניצלו את ההזדמנות כדי לצחוק על התוקף: "תגיד לי שאתה חסר ביטחון במערכת היחסים שלך בלי להגיד לי שאתה חסר ביטחון במערכת היחסים שלך...", כתב אחד ואחר הוסיף: "הכלב הזה הרס את הקסם ועכשיו לעולם לא אדע מה אמור היה לקרות".

מחברת רויאל קאריביאן נמסר ל-7News כי "הם אינם יכולים להגיב על מקרה שנמצא בחקירה מתמשכת". ספינת Quantum of the Seas הייתה בשייט שנמשך חמישה ימים הלוך ושוב בקווינסלנד - ויצא מבריסביין ב-26 בפברואר וחזר ב-3 במרץ.

האתר של כריס מרפי טוען שהוא סגר למעלה מ-300 הופעות בארה"ב ומחזיק בשיא העולם במספר הפעמים הרב ביותר שמישהו ביצע את תרגיל "תא העינויים התת-ימי הסיני של הודיני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully