וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי סגל משיב לנתניהו במהדורה: "כל עוד תהיה פה דמוקרטיה, נבקר את השלטון"

עודכן לאחרונה: 13.3.2023 / 21:56

מגיש מהדורת חדשות 13 התייחס להאשמות של רה"מ נגד התקשורת וענה לו: "אנחנו חוששים מזה. אנחנו לא מתבססים על המיית ליבנו, אלא על אמירות של מאות חוקרים ואנשי מדעי המדינה"

אודי סגל בקטע מהמהדורה המרכזית של חדשות 13, פונה לראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות ההפיכה המשטרית, 13 במרץ 2023/חדשות 13

מגיש מהדורת חדשות 13 אודי סגל עונה לראש הממשלה בנימין נתניהו, אשר האשים היום (שני) בפתח ישיבת סיעת הליכוד את התקשורת בהתגייסות לטובת מתנגדי הרפורמה במערכת המשפט. נתניהו טען כי מדובר בתקשורת שמאל שעושה תעמולה. "ערוצי התעמולה מנסים למנוע מהאופוזיציה לשבת ולדבר איתנו כדי להגיע להסכמות", אמר.

בתגובה השיב לו אודי סגל בשידור חי במהדורה: "אדוני ראש הממשלה, כבר הרבה זמן קשה לקחת אותך ברצינות. לפעמים אתה מתבלבל ולא תמיד מדייק, ואין לך שום בעיה לצפצף לא רק על מה שאנחנו אומרים, אלא גם על מה שאומרים רמטכ"לים, ראשי מוסד, בכירים, כלכלנים, מומחים למדעי המדינה. אתה לא מחשבן לאף אחד, ובטח שלא על כסף ציבורי שאותו אתה מבזבז בקלות רבה.
ובכל זאת, החלטנו להתייחס לעובדה שהאשמת אותנו בתעמולה כי אנחנו מכנים את המהלכים שאתה עושה 'הפיכה משטרית'.

"זה לא בגלל שאנחנו לא אוהבים את זה, אנחנו חוששים מזה. אנחנו לא מתבססים על המיית ליבנו, אלא על אמירות של מאות חוקרים ואנשי מדעי המדינה. הם סופרים 124 חוקים שהקואליציה שלך הגישה, שמשנים את כללי המשחק, שנותנים שליטה מלאה לקואליציה שלך ברשות השופטת ובמינוי שופטים, לא רק בכנסת ובממשלה. זו הפיכה משטרית. אתה מציין טור אחד, לפיו ישראל תמשיך להיות דמוקרטית גם אם הרפורמה תעבור, אבל מולו יש מאות מאמרים שמזהירים ממה שעשוי לקרות. לקחת עמדה אחת, ואותה אתה טוען שלא מציינים. זאת תעמולה.

"ולמי אתה רוצה שנידמה? לערוץ שלאחרונה קבע שה-CIA מעורב בהפגנות נגד המהפכה המשפטית, או לבן שלך שצייץ שהמשטרה מרדה בשלטון? אדוני ראש הממשלה, אולי כדאי שתבדוק קודם כל מה קורה בסביבה הקרובה שלך, מה קורה אצלך בבית. כשתעמת את האמירות האלה עם העובדות, נוכל לקחת אותך ברצינות. עד אז, כל עוד אנחנו מדינה דמוקרטית, התפקיד שלנו הוא לדווח ולבקר את השלטון".

  • עוד באותו נושא:
  • אודי סגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully