וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה אינטרנשיונל: "ישראל דמוקרטית לעד. המפגינים עושים עבודה נפלאה"

עודכן לאחרונה: 14.3.2023 / 15:02

לרגל יום האישה, הזמרת קיבלה הבוקר את אות האבירות לנשים פורצות דרך מהארץ ומהעולם מטעם מרכז פרס לשלום. בנאומה חיזקה את המפגינים נגד המהפכה: "אני רוצה לחזק את כל המפגינים שיוצאים כל שבוע ועושים עבודה נפלאה ומראים לעולם שאנחנו ארץ של אור ולא ארץ חשוכה"

דנה אינטרנשיונל/צילום: יחצ, מרכז פרס לשלום

לקראת יום האישה הבינלאומי העניק מרכז פרס לשלום, זו השנה השלישית, את אות האבירוֹת לנשים פורצות דרך מהארץ ומהעולם. בין השאר קיבלו את האות גם הזמרות נועה קירל ודנה אינטרנשיונל. האות מוענק לנשים אשר פותחות דלתות ויוצרות הזדמנויות לנשים אחרות ותורמות לשיוויון מגדרי, גיוון והכללה.

בנאומה בטקס אמרה דנה אינטרנשיונל: "האני מאמין שלי הוא שכל אחד יכול להגשים את החלומות שלו עם רצון עז, עם לא לראות בעיניים, עם ללכת איך שבא לך ולהגשים את החלום בלי להתחשב בדעות של אחרים, בלי להיות מושפעת ממה יגידו, להוציא מהראש את הפחד 'מה יגידו אחרים' ולהמשיך לחיות את החיים כפי שאתה או את בוחרים".

בסיום דבריה התייחסה להפגנות נגד המהפכה המשפטית שמובילה הממשלה: "ישראל ארץ דמוקרטית לעד ואני רוצה לחזק מכאן את כל המפגינים שיוצאים כל שבוע ועושים עבודה נפלאה ומראים לעולם שאנחנו ארץ של אור ולא ארץ חשוכה. יישר כוח, המפגינים".

צפו בנאום של דנה למעלה

דנה אינטרנשיונל מרכז פרס לשלום. יח"צ,
דנה אינטרנשיונל/יח"צ

בריאיון שהעניקה לפני חודש לוואלה! תרבות נשאלה דנה אם היא מוטרדת מהמצב במדינה. "אני לא יודעת אם זה מטריד אותי כל כך כי אני חושבת שביבי ייקח את המושכות, חשוב לו מה חושבים עלינו בעולם, והסיקור העולמי שאנחנו מקבלים הוא איום ונורא, על כך שאנחנו הולכים להיות מדינה דיקטטורית ולא דמוקרטית. אני חושבת שביבי בסוף יירד מהעץ, ויכריח את האנשים היותר קיצוניים לרדת מהעץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully