וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופעתו של טראוויס סקוט נמשכה שעה, ההפקה: "זוהי הופעתו בכל העולם"

עודכן לאחרונה: 14.3.2023 / 23:48

אנשים שהיו בהופעתו של הראפר בתל אביב התלוננו על כך שהמופע היה קצר מדי. "היה קצר רצח", "זה היה נראה כאילו הוא עולה בשביל לסמן וי". ההפקה: "המופע של טראוויס סקוט נמשך 67 דקות וזו ההופעה שהוא נותן בכל רחבי העולם. כך היה בלוס אנגלס וכך גם באבו דאבי"

טראוויס סקוט. אלון לוין,
טראוויס סקוט בישראל/אלון לוין

מה, כבר נגמר? הופעתו של הראפר טראוויס סקוט בתל אביב נמשכה שעה, ולמרות שגולשים רבים שהיו בהופעה וטענו כי היא הייתה מצוינת, יש לא מעט אנשים ברשתות החברתיות שמתלוננים על כך שהמופע היה קצר מדי. "היה קצר רצח", "זה היה נראה כאילו הוא עולה בשביל לסמן וי", "שילמנו המון כסף כדי להיות בגולדן רינג ובסוף קיבלנו הופעה של שעה", כתבו המעריצים המאוכזבים ברשתות. טענות נוספות נשמעו על כך שהוא שר שירים רבים עם פלייבק וכי לא ראו אותו היטב במסכים לצד הבמה.

מההפקה נמסר: "המופע של טראוויס סקוט נמשך 67 דקות וזו ההופעה שהוא נותן בכל רחבי העולם. כך היה בלוס אנגלס וכך גם באבו דאבי בסוף השבוע האחרון. זוהי הופעתו של האמן וכך גם בישראל היא כוללת את כל להיטיו הגדולים. האירוע שהחל בשעה 18:30 עם מופעי החימום המצוינים של האמנים הישראלים, המשיך עם מופע החימום של הדי-גיי הקבוע שלו chase B והסתיים בעלייתו של טראוויס לבמה בשעה 20:30 בדיוק. ההופעה הסתיימה בשעה 21:37.

"אנו גאים שהצלחנו להביא את טראוויס סקוט לישראל בשיא הצלחתו ומודים לו על ביקורו כאן. כמו כן אנו מודים ל-35 אלף הצופים שהגיעו לפארק ומבטיחים להמשיך ולהביא את ההופעות הגדולות בעולם לישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully