וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל מצבו הרפואי של הסולן: להקת קאמל ביטלה את הופעתה בישראל

15.3.2023 / 9:00

הרכב הרוק המתקדם קאמל (Camel) ביטל את הופעתו בישראל שהייתה אמורה להתקיים ב-22 במאי באמפי קיסריה בהפקתו של שוקי וייס, זאת לאור מצבו הרפואי של אנדרו לטימר, סולן ומייסד הלהקה

להקת קאמל (Camel). צילום: Caron Malcolm,
חוגגים יובל. להקת קאמל/צילום: Caron Malcolm

הרכב הרוק המתקדם קאמל (Camel) ביטל את הופעתו בישראל שהייתה אמורה להתקיים ב-22 במאי באמפי קיסריה בהפקתו של שוקי וייס. מטעם ההפקה נמסר: "בצער רב קיבלנו את הבשורה שהלהקה האהובה קאמל תצטרך לבטל לעת עתה את סיבוב הפרידה המפואר שתוכנן להתחיל בעוד מספר שבועות, וזאת לאור מצבו הרפואי של אנדרו לטימר, סולן ומייסד הלהקה. שולחים מפה ובשם כל הקהל המופלא בישראל, איחולי החלמה מהירה, ומקווים שנזכה לראות בקרוב את המופע הגדול שתוכנן עבורכם בישראל.

עוד נמסר כי רוכשי הכרטיסים יקבלו החזר מלא לאמצעי התשלום שאיתו בוצעה ההזמנה וכי הודעה על כך תשלח ישירות לרוכשים.

קאמל הוקמה בשנת 1971 על ידי אנדרו לאטימור ומונהגת על ידו עד היום. הלהקה היא מהבולטות והמשפיעות ברוקנרול הפרוגרסיבי בכלל ובסצינה זו בבריטניה של תחילת שנות השבעים בפרט. היא משלבת בין ג'אז, מוזיקה קלאסית, בלוז ומוזיקה אלקטרונית, והוציאה עד כה 14 אלבומי אולפן, בנוסף לסינגלים, אלבומי אוסף ואלבומי הופעות חיות. בניגוד ללהקות גדולות בתחום, כמו יס או ג'נסיס, הלהקה נמנעה מתיאטרליות רבה.

לאורך השנים בלטה קאמל בהופעות החיות ובאינטנסיביות שלה, והקליטה אלבומי קונספט מגובשים ששאבו השראה מספרי פנטזיה, אגדות וליריקה. לצד החדשנות והאקספרימנטליות נחשבה קאמל למלודית ונגישה. עובדה מעניינת נוספת: להרכב קמה בישראל להקת קאברים בשם "הדבשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully