וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוצאתי את המוזרות שבי החוצה והיא הופכת לאט לאט למיינסטרים"

עודכן לאחרונה: 15.3.2023 / 9:25

המוזיקאי אברהם טל השיק לראשונה בישראל EP מלווה בקליפים שנעשו כולם בטכנולוגיית AI. בריאיון לאיריס קול ב-103fm שיתף: "אני עדיין בהלם שזה בחוץ, אני גאה בעצמי"

המוזיקאי אברהם טל השיק EP בשם "אחד", ולראשונה בישראל האלבום גם מלווה בקליפים שנעשו כולם בטכנולוגיית AI - בינה מלאכותית. בשיחה עם איריס קול ב־103fm, סיפר האמן כמה הוא מתרגש: "אני הכי מתרגש בעולם שזה יוצא, מבחינתי חידשתי לעצמי. אני המון שנים בתעשיית המוזיקה, ופתאום כיף לי לעשות משהו שהוא ממש אישי ואומנותי.

"אני גאה ביצירה הזאת, בלי שום קשר לתגובות המדהימות שאני מקבל - אני גאה בעצמי", הוסיף. "אני עדיין בהלם שזה בחוץ. מבחינתי זה כמו לעשות פרצופים מצחיקים מול המראה, לצלם אותם ולשחרר אותם לעולם. אף פעם לא חשבתי לעצמי להוציא את הדברים האלה החוצה. כן, היום אני מגיע עם זה לקו הסיום ופשוט מוציא את כל המוזרות שבי החוצה".

בהמשך הוסיף: "איזה מסע עברתי בשביל לסיים את האלבום הזה לבד, ממש יציאת מצרים. כל שיר הוא חמש או שש דקות. אין כאלה שירים במצעדים היום וזה לא משנה לי - לא תהיה גרסה מקוצרת. זו אומנות. זו אמירה אמנותית. לאט לאט המוזרות שלי הופכת למיינסטרים".

  • עוד באותו נושא:
  • אברהם טל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully