וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר להוליווד: הסרט האחרון בהחלט של קוונטין טרנטינו יופק בקרוב

עודכן לאחרונה: 15.3.2023 / 10:16

הקולנוען המוערך הצהיר בעבר שיפרוש לאחר סרטו העשירי. כעת, ההוליווד רפורטר מדווח כי טרנטינו סיים לכתוב את התסריט שלו, וחושף פרטים ראשונים עליו, לרבות שמו: "מבקרת הקולנוע"

קוונטין טרנטינו בטקס פרסי אקו"ם, 24 באוגוסט 2021. ניב אהרונסון
הסרט האחרון מתקרב. טרנטינו/ניב אהרונסון

ארבע שני אחרי "היו זמנים בהוליווד", הבמאי קוונטין טרנטינו החל לעבוד על סרטו הבא, העשירי במספר וכנראה האחרון - כך פרסם הלילה (רביעי) ההוליווד רפורטר.

טרנטינו, 59, הוא מהבמאים המוערכים ביותר בדור האחרון, מאז פרץ בתחילת שנות ה-90 עם "כלבי אשמורת" ו"ספרות זולה", ומאחוריו שתי זכיות באוסקר לתסריט הטוב ביותר. בעבר הצהיר הקולנוען, שמאחוריו גם סרטים כמו "להרוג את ביל", "ממזרים חסרי כבוד" ו"היו זמנים בהוליווד", כי יפרוש לאחר סרטו העשירי - ולפי הפרסום, התסריט של הסרט הזה כבר מוכן, וההפקה אמורה לצאת לפועל כבר בסתיו הקרוב. נכון לעכשיו, עדיין לא ברור אילו אולפנים יקחו חסות על הסרט.

נכון לעכשיו, שם הסרט שבעבודה הוא "מבקרת הקולנוע", התפקיד הראשי הוא של אישה, והעלילה מתרחשת בלוס אנג'לס של שנות ה-70. ההוליווד רפורטר מעריך לפי הפרטים האלה כי הסרט עשוי לעסוק בדמותה של פולין קייל, מבקרת קולנוע משפיעה שפעלה באותה תקופה, שטרנטינו הביע בעבר את הערכתו אליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully