וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשדידי הררי שיתף פעולה עם הפרויקט של רביבו: צפו בחידוש השיר המיתולוגי

29.3.2023 / 10:18

לאסי "הג'וקר" לביא, העורך הראשי של רדיו 101.5 התחנה, היה רעיון: לחדש את "שיר מולדת" המיתולוגי של להקת פנצ'ר. אחרי שגייס את הפרויקט של רביבו וחברי הלהקה המקוריים, הוא מסביר מאיפה הגיעה היוזמה: "אי אפשר להישאר אדיש למה שקורה ברדיו בישראל". צפו בקליפ

לרגל 75 שנה להיווסדה של מדינת ישראל ובקריאה לאחדות בעם, "הפרויקט של רביבו" מבצעים מחדש את "שיר מולדת", להיטה של להקת פנצ'ר המיתולוגית. בקליפ שמלווה את השיר, בבימויו של עוזי ג'ורג', השתתפו דידי הררי, אהרון קפלן ואמיר כהן - חברי להקת פנצ'ר. עוד לקחו חלק בקליפ: אביבה אבידן, יואב יצחק, חיים משה, אביהו מדינה, רמי דנוך, יהודה קיסר - מהאבות המייסדים של המוזיקה הישראלית.

חידוש השיר הינו חלק מקמפיין השקת רדיו "101.5 התחנה". אסי לביא ("הג'וקר"), העורך הראשי של התחנה, מסר: "הבחירה בחברי הפרויקט לבצע ולהוביל את קמפיין ההשקה של התחנה היה טבעי מתוקף האג'נדה שלהם, כמי שדואגים לשמר את הקלאסיקות והשירים הטובים והישנים בדרך הייחודית והאופיינית להם. בחירת השיר התקבלה מאחר שהוא תואם את המוטו של "התחנה" - קידום ושימור המוזיקה הישראלית המייסדת".

צפו בקליפ:

דידי הררי, פרויקט התחנה. עידו - פריים יזמות ותקשורת,
הלו, לא להירדם. דידי הררי באוטובוס ישן בהשראת התחנה/עידו - פריים יזמות ותקשורת

"הרעיון נולד מהמקום שאני כעורך ומגיש ברדיו לא יכול להישאר אדיש נוכח מה שקורה בשנים האחרונות במוזיקה בישראל", מסביר לביא, "משהו השתנה לרעה ברמה הטקסטואלית של השירים, השימוש בסלנג, במילים בוטות, בחריזות ברמה של בית ספר יסודי ובהחפצת נשים. לנו כעיתונאים ,כעורכים וכמגישים יש אחריות לומר את הדברים כהווייתם.

"זה בסדר שיש אבולוציה מוסיקלית, אך עם זאת יש תחושה שהדור החדש שם פחות דגש על הרמה הטקסטואלית בשירים, מתוך רצון לכוון לטקסטים מפוצצי סלנג עם המון טעויות לשוניות בדרך. פעם היו כותבים שיר בחרדת קודש, היום כותבים כחלק מפס ייצור מתוך כוונה להיות ויראליים ולהפוך ל'סאונד' בטיקטוק".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
הפרויקט של רביבו עם אביהו מדינה, פרויקט התחנה. עידו - פריים יזמות ותקשורת,
הפרויקט של רביבו עם אביהו מדינה/עידו - פריים יזמות ותקשורת

מדוע נבחר דווקא ההרכב הזה? "הבחירה ב'פרויקט של רביבו' לבצע את השיר הייתה טבעית, נוכח העובדה שכבר עשור החבר'ה האלה עוסקים בשימור הקלאסיקות הגדולות של המוזיקה הישראלית, עם עיבודים מחודשים יפהפיים, וחושפים אותם לקהל צעיר ולדור החדש. זה מקסים. הפנייה שלי נענתה בהתלהבות, וגם חברי פנצ'ר המקוריים - דידי הררי, אהרון קפלן ואמיר כהן - אהבו את הרעיון והשתתפו בקליפ שיצרנו".

אסי הג'וקר, דידי הררי והפרויקט של רביבו. רדיו 101.5 התחנה,
דידי הררי עם אסי הג'וקר והפרויקט של רביבו/רדיו 101.5 התחנה

תחנת הרדיו 101.5 התחנה החלה את שידוריה בשנת 2019 ושמה נגזר מהתחנה המרכזית הישנה בתל אביב. התחנה נותנת כבוד למוזיקה הים תיכונית הנוסטלגית והשורשית של פעם ומרבה להשמיע זמרים כמו זוהר ארגוב, חיים משה, אביהו מדינה, אבנר גדסי, אביבה אבידן, יואב יצחק, צלילי העוד, צלילי הכרם, אהובה עוזרי ועוד רבים וטובים ממייסדי המוזיקה הים תיכונית.

"התחנה" משדרת בתדר 101.5 באזור הצפון וניתן להאזין אליה בכל הארץ באמצעות האפליקציה.

  • עוד באותו נושא:
  • דידי הררי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully