וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל הגיטרה, גלעד כהנא - ואתגר קרת: 5 המלצות לאמצע מרץ

עודכן לאחרונה: 16.3.2023 / 8:34

פסטיבל הגיטרה באילת, פסטיבל בשחור-לבן בירושלים, גלעד כהנא בשיחה על יצירה ופסיכולוגיה - ועוד כמה המלצות תרבותיות ששווה לשים אליהן לב השבוע

ג'ירפות באולפן וואלה/במאי: דובי קליין, סאונד: אילן לוי, סטילס: ראובן קסטרו, בקליינר: תומר פירסט, צלמים: מתן גולדשטיין, אייל קליין, בני בן דוד, תאורה: יוסי אדיזס - לייטויזן, הפקה: שי ורקר וחגית ברק, עיצוב אולפן: אביחי ברוך, עורכת וידאו: נועה לוי

פסטיבל הגיטרה באילת

פסטיבל הגיטרה מארח השנה מופעי ענק של הרוקרים הגדולים בישראל, מופעים אקוסטיים עם המוזיקאיות האהובות בארץ, מופעי מחווה - וכמובן, מופעים חינמיים אל תוך הלילה. בין השאר יופיעו אביתר בנאי, דודו טסה, אסף אמדורסקי, מתי כספי ושלום חנוך, תיסלם, ברי סחרוף, יעל דקלבאום, ועוד ועוד.

מתי? 23-25 במרץ

איפה? אילת

רגע אחד בסינמטק

אירוע ייחודי בשיתוף עיריית תל אביב-יפו המהווה את יריית הפתיחה של חגיגות היובל לסינמטק: ערב עמוס אירועים מיוחדים והפקות מקור, שיחגגו מזוויות שונות את אמנות התמונה בתנועה ממיצג איפור בן 3 שעות דרך ערב וידויים של שחקנים על האודישנים הכושלים ביותר בחייהם ועד לדיבוב מצחיק של סצנות אייקוניות ומופע דראג מוזיקלי של שירים מסרטים. הקהל יוזמן הקהל לשוטט ברחבי הבניין, לצפות בסרטים, להאזין לשירים מפסקולים, לראות כיצד עורכים סדרת רשת, לקבל עצות על כתיבת תסריט ועוד ועוד. ניהול אמנותי: מורן פז. הכניסה חופשית.

מתי? 22 במרץ, 19:00-23:00

איפה? סינמטק תל אביב

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

פסטיבל בשחור לבן

סופ"ש של אירועים ומופעים בתיאטרון ירושלים, המהדהדים את העושר התרבותי והיצירתי של שנת 1973. בתכנית: אילנית חוגגת 50 להופעה הראשונה באירוויזיון בליווי הסימפונית ירושלים, רונה קינן ואלון עדר במחווה חד פעמית לכבוד 50 שנים ל"מאחורי הצלילים" של גרוניך וכספי, מופע מחווה לאלבום המיתולוגי של פינק פלויד, ירמי קפלן עושה אלטון ג'ון, עוזי נבון שיעניק לפסטיבל ניחוחות של סבנטיז ישראלי משובח וקוטנר על אלבום הבכורה הבלתי נשכח של כוורת - סיפורי פוגי. ניהול אמנותי: חיים שמש האגדי.

מתי? 23-25 במרץ

איפה? תיאטרון ירושלים

מפגש עם גלעד כהנא

הפורום הישראלי לפסיכואנליזה ולפסיכותרפיה התייחסותית מקיים מדי כמה שבועות מפגש אחד על אחד עם אמן שבו הוא מדבר על יצירתו בראי הפסיכולוגיה ומשוחח עם פסיכולוג על עבודתו ויצירתו. הפעם תורו של סולן ג'ירפות, היוצר גלעד כהנא, שישוחח עם הפסיכולוגית ענבל מילר על יצירתו ואף ישיר משיריו. לפני השיחה תועבר הרצאה של הפסיכולוג אודי חן שכותרתה "שבור זה גם חתוך". הרשמה - כאן.

מתי? 19 במרץ, 19:30

איפה? בר גיורא, אבן גבירול 30, תל אביב

המהפכה מנגנת אתגר קרת

תזמורת המהפכה, בניהולם האמנותי של זהר שרון ורועי אופנהיים, מעלה בבכורה במסגרת 'סדרת המהפכה' באופרה הישראלית את המופע - המהפכה מנגנת אתגר קרת. זוהי יצירה מוזיקלית-בימתית לשמונה שחקנים, זמרת אופרה ותזמורת שהולחנה על ידי קובי ליליאן, המאגדת חמישה סיפורים קצרים מאת אתגר קרת העוסקים בחיפוש הבלתי נגמר אחר האושר. בשיתוף הקאמרי דור חדש - קבוצת הצעירים של תיאטרון הקאמרי ובבימוי רוני ברודצקי.

מתי? 23 במרץ

איפה? בית האופרה, תל אביב

  • עוד באותו נושא:
  • גלעד כהנא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully