וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבמאית קרן חכמה סירבה לביים קליפ למשרד ההסברה, דיסטל: "היא בחרה בניגוח פוליטי"

עודכן לאחרונה: 15.3.2023 / 19:01

הבמאית קרן חכמה, שעומדת בין השאר מאחורי בימוי הקליפ TOY, נשאלה אם תסכים לביים קליפ סולידריות עם נשות איראן ובתשובה הגיבה שהיא מוטרדת מהחופש של אזרחי ישראל ושתשמח לביים קליפ בנושא זה. דיסטל בתגובה: "היא הרוויחה לייקים, גם זה משהו"

גלית דיסטל-אטבריאן מסבירה לאופוזיציה במה היא תעסוק כשרת ההסברה./ערוץ הכנסת

הבמאית קרן חכמה, שביימה פרסומות וקליפים רבים - בהם גם הקליפ לשיר Toy של נטע ברזילי לאירוויזיון, סירבה לביים קליפ עבור משרד ההסברה. חכמה נשאלה אם תסכים לביים קליפ סולידריות עם נשות איראן ובתשובה הגיבה שהיא מוטרדת מהחופש של אזרחי ישראל ושתשמח לביים קליפ בנושא זה.

חכמה העלתה לפייסבוק שלה התכתבות בווטסאפ עם יועצת שרת ההסברה גלית דיסטל אטבריאן. היועצת כתבה לה כי המשרד מעוניין לערוך קליפ סולידריות כתמיכה בעם האיראני עקב דיכוי מחאת הנשים שם. "השרה מאד התרשמה מהבימוי של TOY ותשמח מאד להסכמתך ולהצעת מחיר. זה לא פוליטי, זו מדינת ישראל שתומכת בזכויות אדם וזה צעד אסטרטגי חשוב עם הסברה עקיפה חיובית למדינת ישראל".

"כרגע יותר מוטרדת מהחופש וזכויות האדם בישראל", השיבה לה קרן חכמה. "אשמח לעשות קליפ בנושא הזה אם תרצו".

את צילום המסך מההתכתבות העלתה חכמה לעמוד הפייסבוק שלה, תחת הכותרת - I'm not your toy.

מטעם משרד ההסברה נמסר: "הקליפ שהבמאית סירבה אליו מתוכנן מטעם משרד ההסברה הישראלי אל הנשים האיראניות שעוברות דיכוי אמיתי וכואב. מדובר במסר אוניברסלי חשוב ולצידו גם חשיבות אסטרטגית למדינה. צר לי שהבמאית (המוכשרת, יש לציין) בחרה בניגוח פוליטי מקומי על פני עזרה לנשים שנמצאות במצוקה אמיתית. מצד שני היא הרוויחה כמה לייקים בטוויטר, גם זה משהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully