וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתווה שיפתור את המשבר? נוסבאום צחק על הדיבור האיטי שלו ב"ארץ נהדרת"

עודכן לאחרונה: 15.3.2023 / 22:13

כתב המשטרה הוותיק, שאובחן כחולה ניוון שרירים ודיבורו הואט באופן ניכר, השתתף במערכון בתכנית הסאטירה שצחק על מתווי הפשרה השונים לגבי המהפכה המשפטית. "החקיקה לא תיעצר, אבל אני אנהל את הוועדה, והדיונים יתקדמו בקצב שלי", צחק נוסבאום

משה נוסבאום מציג את "המתווה" שלו מתוך "ארץ נהדרת", 15 במרץ 2023/קשת 12

אולי מכאן יגיע הפיתרון למשבר? כתב המשטרה הוותיק של חדשות 12 השתתף הערב (רביעי) במערכון של "ארץ נהדרת" שצחק על מתווי הפשרה האפשריים שבהם דן נשיא המדינה יצחק הרצוג, והציע פשרה משלו: קצב החקיקה יתאים את עצמו לקצב שלו.

נוסבאום הודיע בקיץ האחרון כי אובחן כחולה במחלת ניוון שרירים (ALS), וכתוצאה מכך קצב הדיבור שלו הואט. במערכון הערב, הנשיא הרצוג (בגילומו של רועי בר נתן) מציג מתווים שעלו בשיחותיו עם הציבור כמו "מתווה אייל ברקוביץ'", "מתווה דנה זרמון" או "מתווה טרנטינו" ("להרוג את כולם"), ולאחר מכן הזמין את הכתב, בדמות עצמו. אז הוא הציג את "מתווה נוסבאום", הצפוי להאט את קצב החקיקה הדוהר של המהפכה המשפטית.

משה נוסבאום מתוך "ארץ נהדרת", 15 במרץ 2023. קשת 12, צילום מסך
"איזה מלך". נוסבאום/צילום מסך, קשת 12

"תודה", אמר נוסבאום, "החקיקה לא תיעצר, אבל אני אנהל את הוועדה, והדיונים יתקדמו בקצב שלי". בסוף הדברים הניף את ידו לאות תודה ויצא מהפריים, לקול תשואות מהקהל ומחיאות הכפיים של אייל קיציס, שנשמע אומר "איזה מלך", וערן זרחוביץ', שגילם את דמותו של ינון מגל.

"תודה נוסי", סיים הרצוג את המערכון.

הנשיא הרצוג הציג מוקדם יותר הערב את "מתווה העם" לשינויים במערכת המשפט, בניסיון לגשר על הוויכוח החוצה את המדינה בימים אלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully