וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצרת "סיפורה של שפחה" מתרגשת ממצעדי השפחות בישראל: "זה מדהים!"

עודכן לאחרונה: 17.3.2023 / 20:32

הסופרת מרגרט אטווד, שכתבה את הספר שעליו מבוססת הסדרה "סיפורה של שפחה", שיתפה בטוויטר סרטון שבו נראות מלמעלה עשרות נשים הלבושות כמו השפחות בסדרה הצועדות לאורך רחוב קפלן בתל אביב בצורה מסודרת והוסיפה וכתבה: "מדהים!"

בווידאו: סיפורה של שפחה-מחאת נשים ברחוב קפלן בתל אביב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הסופרת מרגרט אטווד, אשר כתבה את הספר שעליו מבוססת הסדרה המצליחה "סיפורה של שפחה", הביעה התרגשות ממצעדי השפחות שמתקיימים בישראל במחאה על המהפכה המשפטית. אטווד שיתפה בטוויטר סרטון שבו נראות מלמעלה עשרות נשים הלבושות כמו השפחות ב"סיפורה של שפחה" הצועדות לאורך רחוב קפלן בתל אביב בצורה מסודרת והוסיפה וכתבה: "מדהים!".

לפני כחודש התייחסה אטווד למחאה הישראלית נגד המהפכה המשפטית וצייצה מחדש ציוץ שבו נכתב: "יותר מ-20 שפחות הזכירו ל-100 אלף ישראלים שהפגינו נגד הרפורמה המשפטית אשר שמה לעצמה ליעד להחליש את בית המשפט העליון, מה עלול לקרות כשקבוצה של גברים דתיים קנאים משתלטת על השלטון. לא נאפשר לזה לקרות בישראל לאף אישה".

מרגרט אטווד מתרגשת ממצעד השפחות:

הזמרת אפרת גוש השתתפה אתמול במצעד "סיפורה של שפחה" של תנועת בונות אלטרנטיבה ברחוב קפלן בתל אביב, במסגרת גל המחאות הנרחב נגד המהפכה המשפטית. בנוסף שרה את "אין לי ארץ אחרת" לתוך מגאפון כשעשרות חברותיה למצעד השפחות מצטרפות אליה. צפו למעלה בביצוע של אפרת גוש ל"אין לי ארץ אחרת", שהפך זה מכבר לאחד מהמנוני המחאות.

  • עוד באותו נושא:
  • אפרת גוש
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully