וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן לאנס רדיק ("הסמויה", "ג'ון וויק") הלך לעולמו במפתיע בגיל 60

עודכן לאחרונה: 17.3.2023 / 22:26

רדיק התפרסם בעיקר בזכות תפקידו כסדריק דניאלס בסדרת הדרמה "הסמויה", וכן בתור הצ'יף אירווין אירווינג בסדרת המשטרה "בוש" של אמזון פריים וידאו. בנוסף השתתף ב"אוז" וב"אבודים". בקולנוע הוא התפרסם בזכות תפקידו כשרון בסדרת סרטי ג'ון וויק

לאנס רדיק. יוטיוב, צילום מסך
לאנס רדיק/צילום מסך, יוטיוב

השחקן לאנס רדיק, שהתפרסם בזכות תפקידיו ב"הסמויה" של HBO וסדרת סרטי "ג'ון וויק", הלך לעולמו בגיל 60 - כך דווח בארצות הברית. לפי דיווח באתר TMZ, גופתו נמצאה הבוקר בביתו וטרם ידוע מה סיבת המוות. עם זאת, לפי הדיווח נראה כי הוא מת מוות טבעי.

רדיק, שנולד וגדל בבולטימור שבארצות הברית, התפרסם בעיקר בזכות תפקידו כסדריק דניאלס בסדרת הדרמה "הסמויה", וכן בתור הצ'יף אירווין אירווינג בסדרת המשטרה "בוש" של אמזון פריים וידאו. בקולנוע הוא התפרסם בזכות תפקידו כשרון בסדרת סרטי ג'ון וויק, בסרט "המטרה: שומר הראש" ובסרט "גודזילה נגד קונג" שיצא ב-2021. בנוסף הוא גילם את הבלש ג'וני באסיל בסדרה "אוז" של HBO ובתור מ'תיו בסדרה "אבודים".

ביום רביעי בבוקר פרסם רדיק סרטון בעמוד האינסטגרם שלו לצד כלביו בביתו, במקום להשתתף בפרמיירה של "וויק 4" שהתקיימה בניו יורק. לרדיק היה תואר ראשון במוזיקה עם דגש בהלחנה של מוזיקה קלאסית.

  • עוד באותו נושא:
  • הסמויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully