וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל הדיח את מאיה קיי ב"הישרדות": "אני מתחרט על זה עד היום"

19.3.2023 / 0:01

מאיה קיי הודחה הערב ב"הישרדות" ואחד השורדים שהצביעו בעד הדחתה הוא בן זוגה טל מורד, שמסביר: "היו לי רגעים של עיוורון מוחלט על האי. זה הדבר האחרון שרציתי. מהרגע שרשמתי מאיה על הפתק והכנסתי לכד, התמלאתי בחרטה והיא רודפת אותי עד היום"

הישרדות פיליפינים: המהלך המפתיע של אבירן/רשת 13

בפרק ההדחה ששודר הערב (שבת) בתכנית "הישרדות" (רשת 13) הודחה בסופו של דבר מאיה קיי. מי שנאלץ להתמודד על האי עם החלטה בלתי אפשרית היה טל מורד, שהתאהב על האי במאיה קיי ולאחר התכנית אף הפך לבן זוגה. בנוסף לחבריו לשבט, גם טל החליט לכתוב את שמה של מאיה קיי במעמד ההדחה ולהדיח אותה מהמשחק. לאור זאת היא אכן הודחה מהמשחק הערב.

בפוסט שפרסם לאחר שידור הפרק הסביר טל כמה ההחלטה הייתה קשה עבורו. "התעוורתי, אני מודה. היום צפיתם ברגע הכי קשה שעברתי בדבר הזה שקוראים לו הישרדות", כתב. "אני בטוח שאמרתם 'מה? הוא דפוק? מה נסגר איתו? היו לי רגעים נורא קשים שהייתי צריך להתמודד עם עיוורון מוחלט בתוך המשחק וזה הוביל להחלטה להדיח את מאיה ולרשום את השם שלה, שזה הדבר האחרון שרציתי".

טל מדיח את מאיה קיי. רשת 13, צילום מסך
טל מדיח את מאיה/צילום מסך, רשת 13

"נקלעתי לסיטואציה שוברת לב, שבה גם כל בני בריתי רצו בהדחתה והיו לא מעט רגעים שעבר לי בראש 'רגע, אולי לא?", כתב טל. "אבל בשלב כל כך קיצוני וקרוב לסוף, אמרתי לעצמי שאני בוחר במשחק ונאלץ לעשות את הבחירה הקשה לי מכל ולא להסתכן בשום צורה שהיא. מהרגע שרשמתי מאיה על הפתק והכנסתי לכד, התמלאתי בחרטה והיא רודפת אותי עד היום. חשוב לי להגיד לכם שאני יודע. אני את המיליון שלי עשיתי עוד שם. שום כסף בעולם לא שווה את הרגשות שיש לי למאיה. זכיתי באישה לחיים, לשותפה, לפסיכולוגית".

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully