וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מבהיל: רגע לפני התחזית - החזאית התעלפה בשידור חי

19.3.2023 / 9:00

אליסה קרלסון שוורץ התמוטטה זמן קצר לאחר שמגישות תכנית הבוקר בערוץ KCAL-TV הפנו אליה את השידור, מסיבה שטרם התבררה. לאחר שעות של דאגה, היא הודתה בפייסבוק על התמיכה: "אני הולכת להיות בסדר"

רגע מבהיל התרחש בשידורי ערוץ KCAL אתמול, כשבמהלך שידור תכנית בוקר החזאית אליסה קרלסון שוורץ התעלפה בשידור חי. במהלך התכנית ששודרה בשעה 7 בבוקר, כשהפנו שתי המגישות אל קרלסון שוורץ כדי לשמוע ממנה את התחזית, היא איבדה את הכרתה והתמוטטה עוד לפני שהחלה בדיווח, מסיבה שטרם התבררה. בעקבות זאת, התחנה יצאה במהירות לפרסומות ועצרה את השידורים החיים עד לבירור המצב.

לקרלסון שוורץ, חזאית ותיקה שהתפרסמה גם כמתמודדת בתחרות "מיס אמריקה", אירעה תקרית דומה כבר בתחנה אחרת בשנת 2014, אז היא הקיאה במהלך התחזית. בעקבות המקרה דווח כי היא סובלת מבעיית לב.

בשעות אחר הצהריים, אחרי שעות ארוכות של דאגה, הודתה החזאית בעמוד הפייסבוק שלה על הדאגה. "תודה לכם על כל ההודעות, השיחות והאיחולים. אני הולכת להיות בסדר", כתבה, מבלי להוסיף פרטים נוספים על מצבה. מייק דלו סטריטו בכיר בחברת CBS שהערוץ מסונף אליה, אמר לאתר TMZ כי היא מטופלת בבית חולים. "היא נמצאת במחשבותינו ואנחנו מתפללים שהיא תרגיש הרבה יותר טוב בקרוב".

  • עוד באותו נושא:
  • תחזית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully