וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציון ברוך נקרע ממנו מצחוק: צפו בתיעוד חדש ונדיר של זאב רווח

עודכן לאחרונה: 19.3.2023 / 10:05

לאחר תקופה ארוכה שבה השחקן זאב רווח לא נראה מול מצלמה, ביקרו אותו ביום חמישי האחרון משה אדרי, ציון ברוך ואסי ישראלוף והעלו סרטון מהמפגש הנדיר לאינסטגרם. בסרטון הוא מצטט מתוך "חגיגה בסנוקר" ומצחיק את השלישייה

לאחר תקופה ארוכה שבה השחקן זאב רווח לא נראה מול מצלמה, ביקרו אותו ביום חמישי האחרון משה אדרי, ציון ברוך ואסי ישראלוף והעלו סרטון מהמפגש הנדיר לאינסטגרם. בסרטון נראה רווח (82) יושב על כיסא, מדבר לאט - ומצחיק את שני הקומיקאים ואת אדרי. "שמעת מה קרה? הצ'ק שקיבלנו - אין לו כיסוי", הוא מצטט מתוך סרט הלהיט "חגיגה בסנוקר" לקול צחוקם של השלישייה. "הצ'קים שלנו אף פעם לא חוזרים", עונה לו ישראלוף.

לפני שנתיים וחצי חשף זאב רווח כי עבר אירוע מוחי בשנת 2019. בריאיון לוואינט סיפר כי רגע לפני שעלה על טיסה ליוון - הוא לא חש בטוב. הוא עצר את אשתו מלי ואמר לה: "אני רוצה ללכת לרופא, תזמיני מונית לבית החולים". שם אכן התברר כי הוא עבר אירוע מוחי: "אם הייתי עולה על הטיסה זה היה הרבה יותר קשה".

בקרוב צפוי רווח לככב בסרט "שער הפרחים" של הבמאי חיים בוזגלו לצד רימונד אמסלם, אריק משעלי והילה סעדה. הצילומים לסרט התקיימו לפני שעבר את האירוע המוחי.

  • עוד באותו נושא:
  • זאב רווח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully