וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את זה לא ראינו בא: כשדני רופ, דר זוזובסקי וניבר מדר יוזמים סקס בשלישייה

עודכן לאחרונה: 19.3.2023 / 12:32

רגע לפני שהדרמה "קורדרוי" עולה בחמישי הקרוב ב-HOT3 ובבכורה בשלישי ב-HOT VOD וב-NEXT TV, קבלו הצצה לפרק הראשון שבו נראה דייט של דני רופ ודר זוזובסקי שמסתיים בהזמנה לאורגיה עם ניבר מדר

קורדרוי/צילום: יחצ הוט

רגע לפני שהדרמה "קורדרוי" עולה בחמישי הקרוב ב-HOT3 ובבכורה בשלישי ב-HOT VOD וב-NEXT TV, קבלו הצצה לפרק הראשון שבו נראה דייט של דני רופ ודר זוזובסקי שמסתיים בהזמנה לאורגיה עם ניבר מדר (צפו למעלה בקטע).

דר זוזובסקי מגלמת את דניאל, בחורה צעירה שלא מאמינה במערכות יחסים, אבל מתאהבת אנושות בגבר נשוי (המגולם על ידי המוזיקאי אריק ברמן). החברה הכי טובה שלה מאוהבת בה, עם הבוס שלה היא מדברת על חיי המין שלה, אמא שלה מעשנת איתה ג'וינטים, אבל למרות שדניאל היא בן אדם חסר גבולות יש לה גבולות מאוד ברורים שעליהם היא מגנה בלהט. הסדרה מתארת דור חדש של מערכות יחסים נטול הגדרות, ובליבה סיפור אנטי- אהבה בין דניאל התל-אביבית וחסרת העכבות לבין עידו, נשוי ואבא טרי מרחובות.

בנוסף לזוזובסקי, רופ וניבר מדר, בסדרה משחקים גם יפתח קליין, אדם גבאי, יוסי ירום, אסי ישראלוף, ניצן שיק, נעמי לבוב, יקיר פורטל, אביגיל הררי, סיגל אבין, אדי קבטנר. את הסדרה יצרה וביימה הדס בן ארויה.

  • עוד באותו נושא:
  • הוט
  • HOT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully