וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצח הפילהרמונית פנה לקהל: "אנחנו חרדים לעתיד המדינה. הדמוקרטיה שלנו היא נס"

עודכן לאחרונה: 19.3.2023 / 15:48

בדברים שאמר לקהל שמילא את היכל התרבות בתל אביב, אמר המנהל המוזיקלי של הפילהרמונית, המנצח להב שני: "הדמוקרטיה שלנו זה נס וחיי התרבות שבנינו פה בעשרות השנים האחרונות הם נס ואסור בשום פנים ואופן שנאבד את מה שבנינו"

המנהל המוזיקלי של התזמורת הפילהרמונית, המנצח להב שני, התייחס אמש (שבת) למצב בישראל ולמחאה נגד המהפכה המשפטית. בדברים קצרים שאמר לקהל הרב שמילא את היכל התרבות בתל אביב לפני הקונצרט, אמר: "אני יודע שכולכם באתם לשמוע קונצרט. מיד ננגן את כל המוזיקה שהכנו בשבילכם. כולנו כאן על הבמה שומעים את הקולות בחוץ ואנחנו דואגים וחרדים לעתיד של המדינה שלנו".

לאחר שהקהל קטע את שני, מחא כפיים וחלקים ממנו אף עמדו על רגליהם, המשיך שני: "הדמוקרטיה שלנו זה נס וחיי התרבות שבנינו פה בעשרות השנים האחרונות הם נס ואסור בשום פנים ואופן שנאבד את מה שבנינו. אני מקווה שנמצא פתרון ואיחוד מהר". לאחר מכן הקהל מחא שוב כפיים והתזמורת פצחה בנגינת ההמנון הלאומי "התקווה".

ביום חמישי האחרון הגיעו מאות אמנים לעצרת חירום של עולם התרבות והאמנות הישראלי כהזדהות עם המחאה נגד המהפכה המשפטית. השחקנית גילה אלמגור אמרה בנאומה: "אנחנו קוראים כאן בקול גדול: עיצרו את החקיקה הקשה, הקורעת את החברה הישראלית לגזרים. שבו, דברו, הפעילו את המחשבה הטובה. הרי הגעתם להיות חברי כנסת, שרים, זה הישג אדיר, תנצלו את השכל הישר שנתן לכם אלוהים, את ההשכלה שקיבלתם. למה אתם מבזבזים אותה על רוע?! חוקים דרקוניים, אחד ועוד אחד ועוד אחד. בושה וכלימה!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully