וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני שקל טיפ זה בסדר?

1.1.2001 / 10:40

אסף ציפור על "טייק אוויי", סדרה ישראלית ומיוזעת במובן הטוב מאוד של המילה

הנה באה הסדרה החדשה של מדמוני ואופק, האנשים שעשו את "בת ים - ניו יורק", וממה שכבר ראיתי - הולך להיות פיצוץ. "Take away" היא סדרה על שליחי פיצה שבה כל פרק הוא סיפור אחד על שליח אחד שצריך לעשות שליחות אחת. ומעצם ההגדרה שלה - זאת לא סדרה שכלואה בחדרים, עם תפאורות, באולפנים, אלא יוצאת החוצה, לרחוב, לתחנה המרכזית, לכביש, לדירות השכורות, לחדרי המדרגות, לחצרות האחוריות, לגגות ולקניונים, ובזה גם הכוח שלה: היא ישראלית נורא, מזיעה, חוצפנית, אנרגטית, קצבית, גם עממית וגם מאתגרת.

בערוץ 2 בחיים לא הייתם רואים סדרה כזאת. זה חצוף מדי. זה צעיר מדי. זה לא מתכתב בכלל עם ההגדרות האמריקאיות של איך צריך לעשות טלוויזיה. אבל בדיוק ככה צריכה להיראות טלוויזיה: חי ומקורי במאה אחוז.

והנה גם בא גור בנטביץ' לטלוויזיה עם הראש המשוגע שלו. כי מדמוני ואופק הביאו גם את בנטביץ' ("משהו טוטאלי", "הכוכב הכחול") ל"טייק אוויי", ואת האנרגיות שגור מביא אף אחד לא יכול לחקות. ראיתי רק שני פרקים: אחד שכתב יוסי מדמוני וביימו אופק וליאור שפר, ואחד שכתב וביים גור בנטביץ'. הפרק של מדמוני הוא על עובדים זרים; הפרק של גור הוא על ג'חנון וג'וינטים. הפרק של מדמוני מהורהר ויפה; הפרק של גור קופצני וקורע. אם כל הסדרה נראית כמו צמד הפרקים האלה - היא הולכת לתפוס חזק.

אני הכי אוהב את זה שאצל מדמוני, אופק וגם אצל בנטביץ' נדמה תמיד שהכל כל כך קל. יאללה, מה הסיפור - יוצאים עם מצלמה, כמה שחקנים, ויאללה, עושים טלוויזיה. עושים סרט. זה הקסם שלהם. המגע הקל. צפו בסבבה והקליטו לסיבוב חוזר. יפה יפה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully