וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמי מור והמשפחה חוגגות יום הולדת 68 לברוס וויליס - צפו בסרטון המקסים

עודכן לאחרונה: 20.3.2023 / 9:25

ברוס וויליס חגג אתמול יום הולדת 68, וגרושתו דמי מור, שעברה לגור איתו לאחרונה, חגגה לו במסיבה עם בנותיהן המשותפות. בתוך כך אשתו הנוכחית פרסמה באינסטגרם פוסט נוגע ללב שבו דיברה על החיים בצל הקושי. "יש לי רגעים של עצב בכל יום, צער כל יום"

ברוס ויליס/עריכה: אמיר קוטיגרו

השחקנית דמי מור, אשתו לשעבר של השחקן ברוס וויליס שאובחן לאחרונה עם דמנציה, פרסמה אתמול (ראשון) באינסטגרם סרטון מקסים שבו כל המשפחה שרה לו "יום הולדת שמח", בסרטון נראה וויליס עצמו, ילדיו ממור ומאמה המינג וויליס, ושתי הנשים עצמן. וויליס עצמו משתתף בשירה ובהתלהבות. "מזל טוב, ב"ו! כל כך שמחה שיכולנו לחגוג אותך היום. אוהבת אותך ואוהבת את המשפחה שלנו", כתבה מור בפוסט. "תודה לכולם על האהבה ועל האיחולים החמים - כולנו מרגישים אותם".

על פי אתר "רדאר", מור עברה לאחרונה לגור עם בעלה לשעבר ועם רעייתו הנוכחית וילדיהם כדי לסייע להם בטיפול בו. המינג וויליס פרסמה אף היא פוסט באינסטגרם לכבוד יום הולדתו, ובו דיברה בגילוי לב על מצבה הרגשי.

"אז היום יום ההולדת של בעלי", אמרה המינג וויליס בסרטון. "התחלתי את הבוקר בבכי, כפי שרואים בעיניים הנפוחות שלי ובאף המנוזל. אני פשוט חושבת שחשוב שתראו את כל הצדדים של זה. אני תמיד מקבלת את ההודעה הזו, או שאנשים תמיד אומרים לי ש'אוי, את כל כך חזקה, אני לא יודעת איך את עושה את זה'. אין לי ברירה. הלוואי שהייתה. אבל אני גם מגדלת שני ילדים בדבר הזה. אז לפעמים בחיים שלנו, אנחנו צריכים ללבוש את המכנסיים של הגדולים ולהגיע לעניין, וזה מה שאני עושה. אבל יש לי רגעים של עצב בכל יום, צער כל יום, והיום אני באמת מרגישה את זה, ביום ההולדת שלו".

המינג וויליס הוסיפה וסיפרה שהרגשות שלה גאו כשערכה ריל אינסטגרם לכבוד חגיגות יום ההולדת של ברוס. "אני לא יודעת למה אני עושה את זה לעצמי, כי הסרטונים הם כמו סכין בלב שלי", אמרה. "אבל ככל שאני עושה את זה בשביל עצמי, אני עושה את זה בשבילכם כי אני יודעת עד כמה אתם אוהבים את בעלי - אל תבכי, אמה - אבל זה חשוב לי כל כך, אז תודה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully