וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה למעריצים: כוכב "המורדים" פליפה קולומבו יחזור לישראל במופע חדש

עודכן לאחרונה: 20.3.2023 / 12:14

חודשים ספורים אחרי הביקור הקודם של השחקן והזמר בישראל, הוא ישוב לכאן במופע סולו אינטימי תחת הכותרת "CERCA DE TI", שייערך ב-2 במאי במועדון רידינג 3 בתל אביב: "ישראל תמיד נתנה לי תחושה של בית. הבנתי כמה אני אוהב את המדינה הזאת". כל הפרטים

פליפה קולומבו פונה למערציים בישראל/יח"צ

הוא חוזר: הזמר והשחקן פליפה קולומבו, כוכב הסדרות "קטנטנות" ו"המורדים", ישוב לישראל במופע סולו חדש - כף פורסם היום (שני). זאת, חודשים ספורים אחרי הביקור הקודם שלו בישראל, בספטמבר האחרון.

הפעם מדובר במופע סולו אינטימי, תחת הכותרת "CERCA DE TI" ("קרוב אלייך"), הכולל להיטים מוכרים מהסדרות שבהן השתתף לצד שירים חדשים, וגם סיפורים ושיחה עם הקהל. המופע ייערך ב-2 במאי במועדון רידינג 3 בתל אביב. לבד מהמופע, המעריצים האדוקים במיוחד יוכלו לרכוש גם כרטיס משולב הכולל גם מפגש עם השחקן שבו יינתן זמן לצילומים.

פליפה קולומבו. כריסטיאן תות,
"כמה אני אוהב את המדינה הזאת". פליפה/כריסטיאן תות

"ישראל תמיד נתנה לי תחושה של בית", מסר קולומבו, "בביקור האחרון שלי הכול היה גדול ומרהיב ועבר מהר מידי, נשאר לי טעם של עוד, הבנתי כמה התגעגעתי לקהל וכמה אני אוהב את המדינה הזאת - ועכשיו אני מגיע פעם נוספת למופע סולו משלי, כדי שאוכל להסתכל לכל אחד ואחת מכם בעיניים ולהתרגש יחד אתכם".

מחיר הכרטיסים למופע יעמוד על 299 שקלים, ומחיר הכרטיס המשולב יהיה 499 שקלים. ניתן לרכוש אותם בקופות "תל אביב" דרך הטלפון *2207.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully