וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעידת אדמה כפולה: טונה ורביד פלוטניק הכריזו על מופע משותף

עודכן לאחרונה: 20.3.2023 / 14:56

לראשונה מזה שנים, שניים מהמוזיקאים המצליחים בישראל חוברים למופע משותף שיתקיים ב-18 במאי בזאפה אמפי פארק ראשון לציון

רביד  פלוטניק, טונה. נועם ריבקין,נועם ריבקין, פלאש 90
רביד פלוטניק וטונה/פלאש 90, נועם ריבקין,נועם ריבקין

שניים מענקי המוזיקה הישראלים, הראפרים טונה ורביד פלוטניק, ישתפו פעולה על במה אחת: שני המוזיקאים האהובים הכריזו היום על מופע משותף שייערך ב-18 במאי בזאפה אמפי פארק ראשון לציון. זהו לא שיתוף הפעולה הבימתי הראשון של השניים - הם הופיעו יחדיו לפני כשבע שנים באמפי שוני. מאז הספיק כל אחד מהם לכבוש את היכל מנורה כמה וכמה פעמים, וכעת הם מכריזים כאמור על מופע משותף.

לפני כשבוע וחצי פרסם פלוטניק פוסט ברשתות החברתיות שבו הביע תמיכה בהפגנות נגד המהפכה המשפטית. "חבר שלח לי פוסט שריטה כפרה עליה כתבה, בו היא פנתה לנבחרי הציבור וביקשה שידברו ביניהם ויפתרו", כתב בפייסבוק ובאינסטגרם. "אני לא פונה לנבחרי הציבור כי אני לא מאמין בנבחרי הציבור. אני פונה אלינו. כי אני מאמין בנו. עבדכם הנאמן תומך בהפגנות האנרכיסטים הלוא הם אנשי צה"ל, יוצאי יחידות קרביות, מילואימנקים, גברים ונשים, משלמי מיסים, מבוגרים וצעירים שנותנים את חייהם עבור המדינה הזאת.

"ברמת האישית, בחיי הפרטיים, אני הולך לדבר ולנהל שיח פתוח עם אנשים חכמים וטובים מהצד השני של המתרס, אנשים שלא מסכימים איתי", הוסיף וכתב. "כמה מכם הולכים לעשות כמוני יא מניאקים?".

הפוסט שאליו מתייחס פלוטניק בפוסט שלו הוא פוסט שכתבה ריטה לפני כחודש. ""זאת הפעם הראשונה שאני חורגת מהחלטה שלי לא להביע עמדות בנושאים אקטואלים", כתבה ריטה, "כי תמיד בחרתי יותר מכל, לחבר דרך השירה שלי, האמנות שלי, לחבר בין כל קצוות העם המגוון הזה שלנו, להאיר באנרגיה של ריפוי ואהבה. אבל הפעם אני כבר דואגת ומבוהלת! כל כך רוצה לעצור את הרכבת הדוהרת לתהום. הדמוקרטיה שבנינו פה ב-75 שנה, בטוויה רגישה ככל שניתן, בין אנשים שונים שהתקבצו מכל קצוות תבל -בסכנה. הביחד שלנו, שרקמנו ב-75 שנה - בסכנה. תסתכלו, התפרים עוד רגע נקרעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully