וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספי עובדיה יגיש תלונה על פעיל ימין שאיים "לעקור את העיניים" שלו ושל אשתו

עודכן לאחרונה: 20.3.2023 / 20:48

הכתב הפוליטי של חדשות 13, ספי עובדיה, הודיע כי יגיש תלונה במשטרה על פעיל הימין ישראל בנפשה בעקבות סרטון שהופץ ברשתות החברתיות ובו נראה הפעיל מאיים עליו ועל אשתו, הכתבת הפוליטית ליאור קינן וקורא לעקור את עיניהם ולשרוף אותם

הכתב הפוליטי של חדשות 13, ספי עובדיה, הודיע (שני) כי יגיש תלונה במשטרה על פעיל הימין ישראל בנפשה בעקבות סרטון שהופץ ברשתות החברתיות ובו נראה הפעיל מאיים עליו ועל אשתו, הכתבת הפוליטית ליאור קינן, וקורא לעקור להם את העיניים. בסרטון הקשה לצפייה נראה ישראל בנפשה מקלל את ספי עובדיה ואשתו ליאור קינן ואומר: "ספי עובדיה? לעקור את עיניו ולשלוח אותו לכושלאמא שלו וכושלאמא של הים. וגם כל בני משפחתו ואשתו, ליאור קינן - לשרוף וגם לעקור עיניים".

ספי עובדיה שיתף את סרטון האיומים וכתב בטוויטר: "ישראל בנפשה מתל אביב, זה שיש לך פה מטונף זה לא חדש. למרות שבדרך כלל אין לי כוח וזמן להשקיע זמן בהגשת תלונות במשטרה, אבל האיום המפורש בזה ברצח של אשתי ושלי יזכה אותך בכך שאטרח להגיע לתחנת המשטרה הקרובה. במדינת חוק נורמלית אתה צריך לארוז תיק לכמה ימים".

מחדשות 13 נמסר בתגובה כי הוא "מגנה בחריפות את האיומים האלימים נגד כתבי החברה ליאור קינן וספי עובדיה. אנו מצפים מרשויות האכיפה לפעול בתקיפות ובמהירות נגד המאיים, שזהותו ידועה - ולמצות איתו את הדין. עיתונאי חדשות 13 ימשיכו בעבודתם למען עיתונות חופשית בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully