וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה בנקסי!": האם האמן המסתורי בעולם סופסוף נתפס על ידי צלמים?

עודכן לאחרונה: 21.3.2023 / 9:03

אדם מסתורי חבוש כובע שצילם יצירה חדשה של בנקסי על בניין שעתיד להיהרס בקרוב מעורר ספקולציות שלפיהן הוא אמן הרחוב האנונימי הידוע בכינוי "בנקסי" שחומק מעיני הציבור מזה שנים. עדי ראייה: "שאלנו אותו אם הוא בנקסי והוא לא הכחיש"

אדם מסתורי חבוש כובע שצילם יצירה חדשה של בנקסי על בניין שעתיד להיהרס בקרוב מעורר ספקולציות שלפיהן הוא אמן הרחוב האנונימי הידוע בכינוי "בנקסי" שחומק מעיני הציבור מזה שנים. צוות טלוויזיה בריטי הבחין באדם - שלבש מעיל שחור ארוך וחבש משקפיים - בזמן שצילם תמונות בטלפון הנייד שלו זמן קצר אחרי שדווח על הריסת הבניין ועימו הציור של בנקסי.

עדי ראייה סיפרו לכתבת הערוץ KMTV סופיה אקין כי אותו אדם היה שם יום קודם לכן, צילם תמונות עוד לפני שנודע כי צויר ציור של בנקסי. "זה בנקסי", אמרו בביטחון פועלי בניין במקום לכתבת. הם סיפרו כי ראו אותו עם צוות עוד לפני שדווח על כך שהיצירה של בנקסי צוירה על הבניין.

אקין סיפרה עוד כי ביקשה מאותו "בנקסי" להתראיין אך הוא סירב. לדבריה, הצוות שלו צילם אותו מדבר עם עובדי הבניין אולם לאחר מכן הוא עזב את המקום. עדי ראייה נוספים סיפרו כי שאלו אותו אם הוא בנקסי והוא בתגובה צחק ולא הכחיש זאת. "אני חושב שזה היה פשוט בנקסי", סיפר עד ראייה. "זה מדהים שזה הוא והוא פשוט עבר לידי".

  • עוד באותו נושא:
  • בנקסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully