וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פו הדב, אפרים סידון ומופעי רחוב: מה צפוי בפסטיבל חיפה להצגות ילדים?

עודכן לאחרונה: 21.3.2023 / 9:28

פסטיבל חיפה הבינלאומי ה-33 להצגות ילדים יתקיים בחול המועד פסח ויציג עשרות הצגות ומופעים מרחבי העולם, ביניהן שבע הפקות מקור שהופקו במיוחד לפסטיבל. לכל הפרטים

גנב השירים. ז'ראר אלון,
גנב השירים/ז'ראר אלון

פסטיבל חיפה הבינלאומי ה-33 להצגות ילדים יוצא לדרך - וגם השנה הוא ייערך בחול המועד פסח בתיאטרון חיפה, בין 9-11 באפריל. בפסטיבל יוצגו עשרות מופעים והצגות לקהל הרחב, ביניהם שבע הפקות מקור שהופקו במיוחד בשביל הפסטיבל, מופעי תיאטרון רחוב מהארץ ומהעולם ועשרות הצגות נוספות ממיטב תיאטרוני הילדים בישראל. השנה שם הפסטיבל דגש על ערך החברות בהצגת המקור הפותחת "חבר שלי, פו הדב", מחזה שכתב אורן יעקובי וביים אורי אומנותי, הפקה של תיאטרון חיפה בשיתוף תיאטרון הקיבוץ.

חמש הצגות יתחרו על פרסי הפסטיבל בקטגוריות השונות ויקבלו תמיכה וליווי אמנותי. חמש ההצגות הנבחרות המשתתפות בתחרות הן:

"גנב השירים" מאת אפרים סידון (גיל 5-8) | תיאטרון משקפיים - אגדה מלאת דמיון על יצירתיות ועל כישרון.

"הגשר" מאת אורן יעקובי (גיל 4-8) | תיאטרון הקיבוץ בשיתוף תיאטרון קומדיה גרמניה - סיפור קסום על מפגש לא צפוי של דב דובון דובוני וענק ענקון ענקוני.

"הזאב הטוב" מאת שראל פיטרמן (גיל 8 ומעלה) | תיאטרון הנפש - פנטזיית הרפתקאות סוחפת ומרגשת על חברות מיוחדת במינה בהשראת סיפור ההישרדות המופלא של ניצול השואה מישקה זילברשטיין ז"ל.

"מה שבאמצע" מאת חיים אידיסיס (גיל 5-12) | תיאטרון גושן - קומדיה מוזיקלית על מלך שביטל את האמצע.

"הילד עם הנקודות" מאת רותי גאון וחן לוגסי (גיל 9 ומעלה) | תיאטרון גושן בשיתוף תיאטרון ארצי - מבוסס על סיפורם האמיתי של נועה וארז גאון.

ניצה בן צבי, מנכ"לית תיאטרון חיפה, מסרה: "הפסטיבל מהווה חווית תרבות איכותית במיטבה ומוקד משיכה למשפחות מכל הארץ. אנו גאים בהובלת ערכים תרבותיים וחברתיים כמוטיב מהותי בפסטיבל, כמו ערכי החברות, קיימות ושמירה על הסביבה. כמות הפניות של המעוניינים להשתתף השנה בפסטיבל, הן מהארץ והן מרחבי העולם, מעידה על העובדה שיש מקום, דרישה וציפייה לתיאטרון ילדים איכותי בארץ".

המנהל האמנותי של הפסטיבל, רועי שגב, הוסיף: "גם השנה נחגוג יחד תרבות איכותית לילדים באופן הכי מקצועי ומדויק. לקהל שיגיע מצפה חוויה משפחתית חוצת גילים שהדגש בה, הוא בראש ובראשונה העשרת עולמם ודמיונם של הילדים שהם לב ליבו של קהל הפסטיבל כבר למעלה משלושה עשורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully