וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה נגמר בבכי: זו התגובה הכי מטורפת שראינו כלפי "יוניקורן" של נועה קירל

עודכן לאחרונה: 22.3.2023 / 10:45

אם לשפוט לפי התגובה של היוטיובר הפופולרי Lavadom מוולנסיה שבספרד, נועה קירל הולכת לרסק את כל המתחרים שלה. הוא קם, שר, רוקד ואפילו מזיל דמעות של התרגשות כשהוא שומע את השיר הישראלי: "היא המנצחת, תזכרו מה אני אומר עכשיו, חברים"

אירוויזיון 2023: נועה קירל מוכרזת רשמית כנציגת ישראל/מערכת וואלה!

אחת התופעות הכי אהובות עלינו, שצוברות יותר ויותר תאוצה מדי שנה, הם סרטוני הריקאשן לאירוויזיון ביוטיוב. אלו הם סרטונים שבהם חובבי אירוויזיון צופים בשירים של המדינות השונות ומצלמים את תגובתם. במקרים רבים אנחנו משתמשים בהם בכתבות שלנו כאן כדי לנסות ולהבין מה הסיכויים שלנו להגיע גבוה למעלה טבלת הניקוד בגמר האירוויזיון.

אם לשפוט לפי התגובה של Lavadom מוולנסיה שבספרד, נועה קירל הולכת לרסק את כל המתחרים שלה. לאורך הסרטון, שצבר בינתיים יותר מ-26 אלף צפיות, היוטיובר הפופולרי רוקד, שר, קם ממקומו, ואפילו מזיל דמעות של התרגשות באחד הסרטונים הכי חמודים שראינו. "12 נקודות לישראל ונועה קירל. היא הכי טובה. השיר הזה לא הגיוני בכלל ואני לא יודע מה אני אומר בכלל, אבל השיר הזה יכול להיות מקום ראשון בעולם", הוא אומר בהתרגשות מעוררת קנאה. "היא המנצחת, תזכרו מה אני אומר עכשיו, חברים, היא המנצחת. אני ממש מצטער עבור ספרד, ווטאבר, נועה קירל היא המנצחת". לקראת סוף הסרטון הוא פונה לנועה קירל ואומר לה: "אני אוהב אותך, ברכותיי".

עד כה התגובות כלפי השיר של ישראל לאירוויזיון 2023 היו מעורבות. "בלי ספק, זה היה השיר עם הכי הרבה ציפייה עבור כל מדינה בכל 70 שנות האירוויזיון", אמר בהגזמה קלה ג'ק לוסון, שבעבר היה חבר בצוות אתר Wiwibloggs העוסק באירוויזיון 365 ימים בשנה. "אולי זה לא היה מה שציפיתם לו, אבל תזכרו שהציפיות שלכם היו הרבה יותר גבוהות בהשוואה לכל מדינה אחרת. אני חושב שהשיר ממש טוב, הוא זכיר, מצאתי את עצמי עם הרבה קטעים שנתקעו לי בראש אחרי ההאזנה, אבל אני לא הייתי משתמש בפנומנל כדי לתאר את השיר. מבחינת המילים, אגיד בכנות - אני מאוכזב", אמר בציוץ שזכה לאלפי צפיות.

גולשים אחרים כתבו: "הרגע הקשבתי לשיר ו…טוב, הוא מופק היטב אבל מרגיש כאילו הוא מנסה להיות הכל בבת אחת ולא מצליח, חסרה הרמוניה והסוף מאכזב". גם הגולש טדי היה מאוכזב: "זה כנראה יסתיים במקום גבולי בחצי הגמר ומקום נמוך בגמר. השיר מתחיל באופן מבטיח אבל משום מה נשאר שטוח. כאילו כל השיר מצטבר לרגע וואו, אבל אנחנו לא מגיעים לנקודה הזו. החלק הפנומנלי הזה נשמע כמו שיר שונה מכל השאר". גולש אחר שאל שאלה שרבים מאיתנו שאלו גם: "האם הקשבתי הרגע לשלושה-ארבעה שירים שונים?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully