וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בישראל: פסטיבל עם מופעים לקהל בוגר על הרצף האוטיסטי

עודכן לאחרונה: 21.3.2023 / 15:32

"מקומות שמורים" הוא הפסטיבל היחיד מסוגו בעולם להצגות ומופעים המונגשים לילדים על הרצף האוטיסטי, והשנה הוא גם יפנה לקהל בוגר על הרצף. הפסטיבל יתקיים בין 9-11 באפריל במרכז תרבות מנדל ביפו

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

פסטיבל "מקומות שמורים" החמישי יוצא לדרך. מדובר בפסטיבל היחיד מסוגו בעולם להצגות ומופעים המונגשים לילדים על הרצף האוטיסטי, והשנה הוא גם יפנה לקהל בוגר על הרצף. הפסטיבל יתקיים בין 9-11 באפריל במרכז תרבות מנדל ביפו. הוא נתמך על ידי מועצת הפיס לתרבות ולאמנות והקרן המשפחתית על שם תד אריסון.

השנה, כאמור, יציג הפסטיבל תכנית ערב המיועדת לבוגרים על הרצף האוטיסטי, כלומר בגילאי 15 ומעלה - כולל מופע המחול "משכמו והצידה" העוסק בהתקדמות למרות המהמורות והקשיים בחיים; המופע "אקו אקו וואן וואן" - הרצאת פיתוח עצמי אינטראקטיבית; ופאנל העוסק בחשיבותה של תרבות רגישה, בהשתתפות יוצרות ומומחות מרחבי העולם.

"מקומות שמורים" הוא פסטיבל רגיש ונגיש, השם דגש על יצירת מרחב לא שיפוטי בו כל התנהגות או תגובה מתקבלת. ניתן לצאת ולחזור מההצגה בכל רגע, להסתובב באולם, וכמובן גם לדבר, לצחוק ואפילו לצעוק אם צריך. המטרה - להשתמש בכוחה העצום של התרבות לצורך יצירת תחושת שייכות, תחושה שחסרה מאוד לילדים על הרצף, שכן אינם זוכים לקחת חלק בפעילויות הפנאי ה"רגילות".

לכרטיסים

  • עוד באותו נושא:
  • אוטיסטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully