וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירז צ'רכי תככב בסדרת גלדיאטורים חדשה לצד אנתוני הופקינס

עודכן לאחרונה: 22.3.2023 / 9:16

השחקנית והמוזיקאית לירז צ'רכי לוהקה לסדרת גלדיאטורים חדשה של הבמאי הגרמני רולנד אמריך. הסדרה, שתשודר בשירות הסטרימינג "פיקוק", מצולמת ברומא והיא נקראת "Those About to Die". צ'רכי תגלם את ברניקי מלכת יהודה

ועדת תרבות/מערכת וואלה!

כבוד עצום: השחקנית והמוזיקאית לירז צ'רכי לוהקה לסדרת גלדיאטורים חדשה של הבמאי הגרמני רולנד אמריך. הסדרה, שתשודר בשירות הסטרימינג "פיקוק", מצולמת ברומא והיא נקראת "Those About to Die". צ'רכי תשחק שם לצד הענק ההוליוודי אנתוני הופקינס שיגלם את הקיסר אספסיאונס ולצד איוון רהון שגילם את רמזי בולטון מ"משחקי הכס". את הסדרה יביים אמריך, שביים בעבר את "היום שאחרי מחר" ו"סטארגייט". את התסריט כתב רוברט רודאט שכתב את התסריט ל"להציל את טוראי ראיין".

על פי הדיווחים בחו"ל, צ'רכי תגלם את דמותה של ברניקי מלכת יהודה. מדובר בעיבוד טלוויזיוני לספרו של דניאל מניקס מ-1958, שעוסק בעולם הגלדיאטורים ברומא העתיקה.

לירז צ'רכי. ראובן קסטרו
כבוד. לירז צ'רכי/ראובן קסטרו

בריאיון לוואלה! תרבות מחודש נובמבר האחרון סיפרה צ'רכי על קריירת המשחק שלה: "מאוד אהבתי לצלם את "טהרן". זו הייתה חוויה מאוד מרגשת. שמע, אני קוראת הרבה תסריטים, לפעמים אני מוותרת כי זה לא מתאים ללוחות הזמנים שלי בגלל סיבובי ההופעות בחו"ל ואז אני מתבאסת לוותר, ולפעמים אני קוראת תפקידים ואני חושבת שמישהי אחרת יכולה לעשות את זה יותר טוב ממני ואין לי מה לתרום. אני יודעת שזה נשמע משוגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully