וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת פאפא רואץ' ביטלה את הופעתה בישראל

עודכן לאחרונה: 22.3.2023 / 16:00

להקת הרוק האמריקאית לא תשתתף כמתוכנן בפסטיבל סאמר אין דה סיטי בפארק הירקון ב-31 במאי. מההפקה נמסר כי הביטול הוא "בנסיבות שאינן קשורות בהפקה". להודעה קדמה ביקורת ברשת לאחר שנודע למעריצים שהלהקה לא תופיע, למרות הפרסומים ומכירת הכרטיסים להופעתה

להקת פאפא רואץ' (Papa Roach). Adrián Monroy/Medios y Media, GettyImages
להקת פאפא רואץ' (Papa Roach)/GettyImages, Adrián Monroy/Medios y Media

להקת הרוק האמריקאית פאפא רואץ' לא תשתתף כמתוכנן בפסטיבל סאמר אין דה סיטי בפארק הירקון. הלהקה היתה אמורה להופיע ביום הראשון מתוך שנים של הפסטיבל, ב-31 במאי. מטעם הפקת הפסטיבל נמסר כי הביטול הוא "בנסיבות שאינן קשורות בהפקת הפסטיבל. רוכשי הכרטיסים שיבקשו יקבלו החזר מלא לאמצעי התשלום שאיתו בוצעה ההזמנה".

ההודעה על ביטול ההופעה הראשונה בארץ של הלהקה נמסרה לאחר ביקורת ברשת לאחר שנודע למעריצים שהלהקה, למרות הפרסומים ומכירת הכרטיסים, לא תופיע בארץ. למעריצים נדלקה נורה אדומה לאחר שבניגוד לפרסומים רשמיים של ההפקה הישראלית, באתר הרשמי של הלהקה ובמדיה החברתית שלה לא פורסם כלל על בואה של הלהקה לישראל.

באתר "the core" פורסמו מוקדם יותר חילופי דברים עם הלהקה באינסטגרם. בתשובה לשאלה מדוע ההופעה לא מקודמת ולא מפורסמת באתרה הרשמי, כתבה הלהקה: "אנחנו לא מופיעים בתל אביב. זאת גם הסיבה שלא פרסמנו או שיתפנו משהו שקשור להופעה בתל אביב". כל זאת בטרם ההפקה מסרה את ההודעה על ביטול, ובעוד שבאתר מכירות הכרטיסים המשיכו לאזכר את שם הלהקה כאחת מהמופיעות בפסטיבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully