וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דפנה דקל וסיגל שחמון ינחו, נציגי האירוויזיון יגיעו: כל הפרטים על "איזראל קולינג"

עודכן לאחרונה: 22.3.2023 / 17:58

פרסום ראשון: האירוע "Israel Calling" יתקיים ב-3 באפריל בהאנגר 11 בתל אביב. כמו בשנים קודמות, במסגרת האירוע יגיעו לארץ נציגים של מדינות אירופה באירוויזיון. את המופע הגדול ינחו דפנה ודקל סיגל שחמון, שהנחו את אירוויזיון 1999 שהתקיים בישראל

קטע מהקליפ של השיר "יוניקורן" בביצוע נועה קירל/באדיבות כאן 11

פרסום ראשון: האירוע איזראל קולינג 2023 ("Israel Calling") יתקיים ב-3 באפריל בהאנגר 11 בתל אביב. השנה יתקיים האירוע בסימן 50 שנה להשתתפות ישראל באירוויזיון וחגיגות 75 שנה לישראל. כמו בשנים קודמות, במסגרת האירוע יגיעו לארץ נציגים של מדינות אירופה באירוויזיון, וישהו כאן שלושה ימים. במהלכם, ישתתפו בנטיעות ביער האירוויזיון של קרן קימת לישראל ובפרומו בו יבצעו את השירים איתם יתחרו בתחרות, שתתקיים במאי בליברפול, בריטניה.

לוואלה! תרבות נודע כי את המופע הגדול ינחו דפנה ודקל סיגל שחמון, שהנחו את אירוויזיון 1999 שהתקיים בישראל. אירוע "Israel Calling" הינו יוזמה של המפיקה הישראלית טלי אשכולי, והוא מתקיים לראשונה בתמיכת משרד התרבות, לצד המשך התמיכה של משרד החוץ וקרן קימת לישראל. שיאו הוא אירוע מוזיקלי גדול, מעין מיני אירוויזיון בפני הקהל ישראלי, שישודר ברשתות החברתיות לכל רחבי אירופה.

יוזמת ומפיקת "Israel Calling", טלי אשכולי, מסרה: "אני נרגשת להפיק בישראל פעם נוספת את אירוע הפרומו לאירוויזיון "Israel Calling", שכבר הפך למסורת של חגיגה מוזיקלית בינלאומית, צבעונית ושמחה, לה מצפים מדי שנה חובבי התחרות מישראל ומכל רחבי אירופה. השנה נקיים את המופע בסימן חגיגות היובל להשתתפות ישראל באירוויזיון, חגיגה מאחדת ונקודת ציון מרגשת עבור כל ישראלי, דווקא בימים לא קלים אלו. כמו בכל שנה, יגיעו למופע אמנים, משלחות, עיתונאים ובלוגרים מכל רחבי אירופה, אשר יזכו להיכרות מקרוב עם החוויה הישראלית המיוחדת. אני שמחה על ההזדמנות הנוספת להציג את מדינתנו היפה, את התרבות העשירה שלנו ואת הישראלים החמים בפני האמנים והתקשורת האירופאית, ורואה בכך שליחות אמיתית. אני מזמינה את הקהל הישראלי החם והמחבק להצטרף לחגיגת האירוויזיון הבינלאומית, לשיר, לרקוד ולשמוח עם האמנים והמשלחות. זו לא רק חגיגה של מוזיקה, זו חגיגה של ערכים אוניברסליים משותפים, של חיבורים ושל אחווה. בהזדמנות זו אני רוצה לברך את חברי המשלחות והעיתונאים בברכת ברוכים הבאים והשבים לישראל, כולנו מצפים בקוצר רוח לבואכם. דבר אחד בטוח: יהיה כיף!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully